Пізнавально-виховний потенціал семінару з трансгуманізму в курсі філософії

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
Стаття присвячена проблемі пізнавально-виховного потенціалу семінару з трансгуманізму в курсі філософії у вищий школі у умовах сучасності. Особливий акцент в статті присвячений методичним, організаційним та виховним аспектам впровадження новітніх досліджень в галузі філософії науки з проблем трансгуманізму у навчально-виховний процес вищої школи.
This article is devoted to the problem of heuristic and educational potential of the seminar of transhumanism in course of philosophy in high school in terms of modernity. Particular emphasis in the article is paid to methodological, organizational and educational aspects of the implementation of the latest research in seminars of philosophy on transhumanism in the educational process of higher education.
Опис
Ключові слова
семінар з філософії, навчально-виховний процес, евристичний потенціал, трансгуманізм, вища школа, seminar on philosophy, educational process, heuristic potential, transhumanism, high school
Бібліографічний опис
Дєнєжніков, С. С. Пізнавально-виховний потенціал семінару з трансгуманізму в курсі філософії [Текст] / С. С. Дєнєжніков // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: О. В. Михайличенко, М. Б. Євтух, Г. Ю. Ніколаї та ін.]. – [Суми] : [СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2011. – № 1. – С. 92–95.