Формування вмінь цілепокладання в учнів профільних класів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2008
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті здійснений аналіз проблеми цілепокладання в учнів профільних класів. Порівнюються традиційні та авторський підходи до визначення мети освітньої діяльності з урахуванням принципу суб’єктності в межах особистісно зорієнтованого навчально-виховного процесу. Пропонується один із шляхів формування в учнів умінь цілепокладання під час виконання індивідуальних освітніх проектів.
The article touches upon the problem of forming aims of the pupils’ activity in specialized classes. Traditional and author’s approaches to the definition of aim of activity with regard for the principle of subjectiveness in the frame of personally-oriented teaching are compared in the article. The author proposes one of the ways of forming pupils’ aims of activity based on the individual educational projects.
Опис
Ключові слова
цілепокладання, профільні класи, традиційні та авторський підходи, освітня діяльність, принцип суб’єктності, особистісно зорієнтований процес, targeting, specialized classes, traditional and author’s approaches, principle of subjectiveness, personally-oriented teaching, educational activity
Бібліографічний опис
Генкал, С. Е. Формування вмінь цілепокладання в учнів профільних класів [Текст] / С. Е. Генкал // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008. – С. 104–109.