Візуалізація освіти – вимога сучасності

Ескіз недоступний
Дата
2019
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Сучасні учні та студенти – представники покоління Z – живуть у візуально наповненому світі, в якому вони здобувають знання переважно візуальними засобами. Представники покоління Z з легкістю можуть дешифрувати зміст графічної інформації, символічних виразів, навіть при відсутності текстового супроводу. Потреба у формуванні нової культури сприйняття інформації переважно у візуальній формі та навичок роботи з візуальними матеріалами (пошук, інтерпретація, оцінка, створення тощо) стає необхідною складовою освіти ХХІ ст. Починає формуватися, так звана, «візуальна» освіта, яка потребує уточнення поняттєво-термінологічного апарату, оновлення методологічних підходів та принципів.
Modern-day students (representatives of Generation Z) live in a visually filled world in which they acquire knowledge mainly through visual means. Generation Z representatives can easily decipher the content of graphic information, symbolic expressions, even in the absence of textual support. The need to form a new culture of perception of information mainly in visual form and skills in working with visual materials (search, interpretation, evaluation, creation, etc.) becomes a necessary component of the education of the 21st century. The so-called "visual" education is beginning to emerge, which requires clarification of the conceptual apparatus, updating of methodological approaches and principles.
Опис
Ключові слова
візуалізація, покоління Z, кліпове мислення, візуальний спосіб сприйняття інформації, visualization, generation Z, clip thinking, visual way of perceiving information
Бібліографічний опис
Друшляк, М. Г. Візуалізація освіти – вимога сучасності [Текст] / М. Г. Друшляк // Діджиталізація освітнього простору України : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 13–18 вересня 2019 року, м. Суми. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019. – C. 21–22.