Особливості використання інтерактивних методів під час вивчення географії в 9 класі

Анотація
Стаття присвячується інтерактивним методам, які доцільно використовувати при навчанні географії учнів дев'ятого класу, враховуючи їх вікові та психологічні особливості. У статті подаються розроблені фрагменти уроків з використанням інтерактивних методів при вивченні курсу «Географія: Україна і світове господарство». У статті представлені результати ефективності використання інтерактивних методів над традиційними методами навчання. У висновку автори зазначають, що якість знань учнів під час навчання географії з використанням інтерактивних методів підвищилася.
The article focuses on interactive methods that are appropriate to use when teaching geography to ninth-grade students, taking into account their age and psychological characteristics. The article presents developed snippets of lessons using interactive methods in studying the course "Geography: Ukraine and the World Economy". The article presents the results of the effectiveness of the use of interactive methods over traditional methods of learning: comparing the results of learners' progress in the study of topics using traditional learning methods and using interactive learning methods. In the conclusion, the authors note that the quality of knowledge of learners during the study of geography using interactive methods has increased.
Опис
Ключові слова
методика навчання географії, methodology of teaching geography, інтерактивні методи, ажурна пилка, громадські слухання, займи позицію, interactive methods, openwork saw, public hearings, take a position
Бібліографічний опис
Данильченко, О. С. Особливості використання інтерактивних методів під час вивчення географії в 9 класі [Текст] / О. С. Данильченко, Н. М. Жакунець // Четверті Сумські наукові географічні читання : матеріали Всеукр. наук. конф., 11–13 жовтня, м. Суми. – Суми, 2019. – С. 55–62.
Зібрання