Стан і перспективи сучасного туризму
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Стан і перспективи сучасного туризму за Ключові слова "branding"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Брендинг Італії як туристичної дестинації(ФОП Цьома С.П., 2022) Вакал В. О.; Vakal V. O.; Мареха Ірина Сергіївна; Marekha Iryna SerhiivnaУ роботі розглядаються питання геомаркетингу, або маркетингу території. Обгрунтовано провідну роль брендування країни у процесі приваблення туристів та перетворення держави на провідну туристичну дестинацію. Здійснено конкретизацію дослідження по відношенню до європейської країни – Італії. Розкрито роль ресурсної складової у процесі формування позитивного туристичного іміджу Італії. Охарактеризовано сучасні бренди Італії та їх роль у забезпеченні високої впізнаваності європейської держави серед закордонних туристів.Документ Використання брендінгу у позиціонуванні туристського потенціалу територіальних громад Сумщини(2022) Плєшко Романна Андріївна; Plieshko Romanna Andriivna; Мозгова Дар’я Ростиславівна; Mozghova Dar’ia RostyslavivnaУ статті аналізується питання туристичного брендування в контексті покращення іміджу та туристичних можливостей Сумського регіону. Досліджено, що в умовах посиленої конкуренції на українському ринку туристичних послуг використання маркетингових інструментів просування туристичних дестинацій ефективно впливає на цільові аудиторії туристичного ринку, результатом чого є збільшення ринку регіонального туризму. Розглянуто теоретична сутність термінів «бренд», «туристичний брендинг», та з’ясована роль даних термінів в питанні підвищенні привабливості територій для туристів.