Стан і перспективи сучасного туризму
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Стан і перспективи сучасного туризму за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 101
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Sports Events And Tourism: International Outlook(ФОП Цьома С.П., 2022) Golubchenko O.; Голубченко О.; Marekha Iryna Serhiivna; Мареха Ірина СергіївнаThe particularities of sports-and-event tourism are considered on a global scale. The segment of consumers of sports-and-event tourism products is outlined. The system and structural components of sports-and-event tourism have been studied. The most spectacular sporting events in the world and the most visited European championships are analyzed.Документ Автотуризм як один із популярних напрямків екотуризму(2022) Перадзе Н. Г.; Peradze N. H.; Мозгова Дар’я Ростиславівна; Mozghova Dar’ia RostyslavivnaДосліджується питання автотуризму як одного з напрямків екотуризму. Розкриваються завдання екотуризму. Вивчаються причини, потреби і інтерес до екотуризму. Увага сконцентрована на вивченні способів і методів раціонального використання природних та культурно-історичних, туристських ресурсів в автотуризмі.Документ Актуальні питання розвитку та особливості імплементації сільського туризму в природогосподарську практику(ФОП Цьома С.П., 2022) Яковенко Є. І.; Yakovenko Ye. I.; Мареха Ірина Сергіївна; Marekha Iryna SerhiivnaУ статті розглянуто сільський туризм як актуальний напрям освоєння навколишнього середовища. Здійснено дослідження основних етапів, тенденцій, принципів та напрямів розвитку сільського туризму. Обґрунтовано необхідність позиціонування даного виду туризму для економіки країни. Розглянуто закордонний досвід розвитку сільського туризму. Запропоновано напрямки імплементації сільського туризму для України.Документ Арт-туризм та драйвери його розвитку(ФОП Цьома С.П., 2022) Рєзунова В. О.; Riezunova V. O.; Мареха Ірина Сергіївна; Marekha Iryna SerhiivnaУ роботі дається визначення арт-туризму як нової категорії туристики. Здійснено класифікацію арт-об’єктів та оцінено їх значення для розвитку туризму. Ідентифіковано динамічні та статичні драйвери розвитку арттуризму. Обґрунтовано значення арт-туризму для підвищення туристичної привабливості міста.Документ Аспекти розвитку пригодницького туризму в Тростянецькій громаді(ФОП Цьома С.П., 2022) Кеда Андрій Олександрович; Зігунов Василь Миколайович; Keda Andrii Oleksandrovych; Zihunov Vasyl MykolaiovychУ статті розглянуто основні аспекти розвитку пригодницького туризму в Тростянецькій громаді. Висвітлено основні стратегічні спрямування туристичного бізнесу ОТГ та їх взаємозв’язок з економічними показниками досліджуваної громади.Документ Безопасность туристского кластера как основа развития регионального туризма(2017-11-29) Зігунов Василь Миколайович; Zihunov Vasyl MykolaiovychВ работе рассматриваются теоретические вопросы формирования системы безопасности туристского кластера, что является основой развития индустрии туризма в регионе. Раскрываются проблемы и пути создания системы безопасности туристского кластера. Даётся определение понятия «система безопасности туристского кластера».Документ Безпекові аспекти та ризик у туристичній діяльності(ФОП Цьома С.П., 2022) Одінцова Єлизавета Максимівна; Odintsova Yelyzaveta Maksymivna; Мареха Ірина Сергіївна; Marekha Iryna SerhiivnaРозглянуто передумови для організації безпечної подорожі туриста з метою просування туристичних продуктів на ринку. Описано, як тероризм, кримінал та інші негативні фактори впливають на кількість туристів, які прибувають у певну країну. З’ясовано, як сприймаються ризики туристами та як вони впливають на прийняття рішень. Встановлено, що туристи готові витрачати більше грошей для того, щоб їм було надано максимальний рівень захисту під час подорожі.Документ Брендинг Італії як туристичної дестинації(ФОП Цьома С.П., 2022) Вакал В. О.; Vakal V. O.; Мареха Ірина Сергіївна; Marekha Iryna SerhiivnaУ роботі розглядаються питання геомаркетингу, або маркетингу території. Обгрунтовано провідну роль брендування країни у процесі приваблення туристів та перетворення держави на провідну туристичну дестинацію. Здійснено конкретизацію дослідження по відношенню до європейської країни – Італії. Розкрито роль ресурсної складової у процесі формування позитивного туристичного іміджу Італії. Охарактеризовано сучасні бренди Італії та їх роль у забезпеченні високої впізнаваності європейської держави серед закордонних туристів.Документ Взаємовідносини країн Східної Азії в сучасному розвитку туристичної галузі(ФОП Цьома С.П., 2021) Поліщук Руслан Вадимович; Polishchuk Ruslan Vadymovych; Косик Вікторія Сергіївна; Kosyk Viktoriia SerhiivnaУ статті досліджено взаємовідносини країн Східної Азії та розвиток туристичної галузі. Розглянуто ресурсний потенціал туризму в країнах. Визначено стан і перспективи туризму в країнах Східної Азії.Документ Використання SWOT – аналізу для розробки ідеї туристичного продукту(ФОП Цьома С.П., 2022) Мяус Аліна Олексіївна; Miaus Alina Oleksiivna; Троян Марія Юріївна; Troian Mariia Yuriivna; Школа Вікторія Юріївна; Shkola Viktoriia YuriivnaВизначено SWOT-аналіз та його особливості застосування. Розширено область застосування SWOT-аналізу для розробки ідеї туристичного продукту – туристичного регіону. Запропоновано перелік внутрішніх та зовнішніх фокторів для оцінки їх впливу на туристичну діяльність в новому туристичному регіоні.Документ Використання брендінгу у позиціонуванні туристського потенціалу територіальних громад Сумщини(2022) Плєшко Романна Андріївна; Plieshko Romanna Andriivna; Мозгова Дар’я Ростиславівна; Mozghova Dar’ia RostyslavivnaУ статті аналізується питання туристичного брендування в контексті покращення іміджу та туристичних можливостей Сумського регіону. Досліджено, що в умовах посиленої конкуренції на українському ринку туристичних послуг використання маркетингових інструментів просування туристичних дестинацій ефективно впливає на цільові аудиторії туристичного ринку, результатом чого є збільшення ринку регіонального туризму. Розглянуто теоретична сутність термінів «бренд», «туристичний брендинг», та з’ясована роль даних термінів в питанні підвищенні привабливості територій для туристів.Документ Використання засад соціального туризму в позиціонуванні екскурсійного потенціалу Сумщини(ФОП Цьома С.П., 2022) Косяченко Фаїна Ігорівна; Kosiachenko Faina Ihorivna; Зігунова Інна Сергіївна; Zihunova Inna SerhiivnaУ тезах висвітлене питання становища соціального туризму та його ролі в потенційному розвитку екскурсійного бізнесу на території Сумської області. З’ясована сукупність усіх наявних можливостей для подальшого прогресу у розвитку екскурсійної діяльності у сфері соціального туризму. Визначено фактори сприяння розвитку даної галузі в області.Документ Використання технологій digital маркетингу для просування туристичної дестинації(2022) Kalashnikov Dmytro Serhiiovych; Калашніков Дмитро Сергійович; Мозгова Дар’я Ростиславівна; Mozghova Dar’ia RostyslavivnaВ статті розглянуто особливості використання сучасних каналів digital-маркетингу з метою просування туристичних послуг. Розглянуто інформаційно-комунікаційні інтернет-технології, що застосовуваються сучасними виробниками та продавцями туристичних послуг, як пошуковий маркетинг, рубрична реклама,позарубрикова дисплейна реклама, спонсорські посилання, email-маркетинг, прихований (вірусний) маркетинг, афілійований (партнерський) маркетинг, підкастинг, блогінг та SMM-маркетинг. Проаналізовано способи поширення туристських рекламних пропозицій на українському ринку з використанням світових трендів інформаційних технологій.Документ Використання інструментів інтернет-маркетингу для просування туристичного продукту(2022) Задорожна В. О.; Zadorozhna V. O.; Мареха Ірина Сергіївна; Marekha Iryna SerhiivnaРозглянуто особливості застосування інструментів інтернет-маркетингу технологій з метою просування туристичних продуктів на певних ринках. Описано, як за допомогою сучасних цифрових маркетингових технологій популяризувати туристичний продукт. Встановлено, що запровадження таких технологій підвишує ефективність діяльності туристичних компаній. Акцентовано увагу на таких перевагах у ефективності, як зростання продажів, посилення лояльності клієнтів до туристичного продукту тощо.Документ Використання історико-культурної спадщини для розвитку туризму на території Андріяшівської сільської громади(ФОП Цьома С.П., 2020) Васеленко Ярослава Василівна; Vaselenko Yaroslava VasylivnaУ статті дано загальну характеристику розвитку туристичної галузі та коротко охарактеризовано ресурси, що є основою для історико-культурного туризму, визначено основні проблеми та шляхи їх вирішення, спрогнозовано тенденції подальшого розвиткуДокумент Вплив пандемії COVID-19 на туристичний ринок Італії(ФОП Цьома С.П., 2021) Юркевич Олександр Андрійович; Yurkevych Oleksandr Andriiovych; Косик Вікторія Сергіївна; Kosyk Viktoriia SerhiivnaАналіз туристичного ринку Італії до пандемії. Розглянуто вплив пандемії COVID-19 на туристичний ринок Італії. Вивчення кризових явищ, спричинених пандемією. Аналіз, який свідчить, що найбільше криза зачепила міжнародний туризм, а найменше – внутрішні подорожі. Розкрито вплив пандемії коронавірусу на різні галузі туризму країни.Документ Глемпінг як формат розвитку екологічного туризму(ФОП Цьома С.П., 2022) Венедіктов В. Ю.; Мозгова Дар’я Ростиславівна; Venediktov V. Yu.; Mozghova Dar’ia RostyslavivnaУ статті висвітлено принципи та основні положення екотуризму. Глемпінг розглядається як нова та перспективна форма організації екотуризму. Автором надається теоретичне обгрунтування сутності глемпінгу. Визначено основні риси та обов'язкові складові організації глемпінгу. Запропоновані шляхи та напрямки розвитку глемпінгу в Україні як нової форми організації екологічного туризму.Документ Гірська підготовка у Збройних силах України(ФОП Цьома С.П., 2021) Кулинич Олена Сергіївна; Kulynych Olena Serhiivna; Зігунов Василь Миколайович; Zihunov Vasyl MykolaiovychУ статті визначається особливості гірської підготовки військових підрозділів Збройних сил України яка проводиться з метою забезпечення їх готовності до виконання службово-бойових завдань гірській місцевості. В роботі розкрито особливості програми гірської підготовки військових підрозділів за напрямами «інструктор гірської підготовки» і «спеціаліст гірської підготовки».Документ Диверсифікація в економічній стратегії розвитку туристичного підприємства(ФОП Цьома С.П., 2021) Глобенко Анастасія Олександрівна; Hlobenko Anastasiia Oleksandrivna; Троян Марія Юріївна; Troian Mariia YuriivnaДосліджено особливості туристичної політики в Україні та Сумській області. Висвітлено основних напрямків туристичної політики в Україні.Документ Дидактичні аспекти туристсько-спортивної підготовки майбутніх фахівців з туризму(2017-11-29) Євтушенко Ярослав Васильович; Yevtushenko Yaroslav VasylovychВ статті розглядається процес туристсько-спортивної підготовки студентів груп ПСМ, методи навчання, їх сутність та ефективність. Розкривається суть туристсько-спортивної підготовки майбутніх фахівців з туризму, акцентується увага на співпраці викладача-тренера ВНЗ та студентів.