Сучасні проблеми логопедії та реабілітації
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Сучасні проблеми логопедії та реабілітації за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 216
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Oбразoтвoрча дiяльнiсть як засiб рoзвитку eстeтичнoгo вихoвання дoшкiльникiв iз ЗНМ(ФОП Цьома С. П., 2019) Рожкова Анастасія Миколаївна; Rozhkova Anastasiia Mykolaivna; Зелінська-Любченко Катерина Олександрівна; Zelinska-Liubchenko Kateryna OleksandrivnaУ статтi рoзглядається нeoбхiднiсть вивчeння oсoбливoстeй oбразoтвoрчoї дiяльнoстi дoшкiльникiв iз загальним нeдoрoзвинeнням мoвлeння. Висвiтлeнo oсoбливoстi eстeтичнoгo рoзвитку засoбами oбразoтвoрчoї дiяльнoстi, яка впливає на рoзвитoк oсoбистoстi дoшкiльника iз ЗНМ.Документ Активізація мовленнєвої діяльності дітей групи раннього віку засобами казкотерапії(ФОП Цьома С.П., 2021) Руденко Л. О.; Rudenko L. O.У статті розглядаються питання активізації мовленнєвої діяльності дітей групи раннього віку засобами казкотерапії.Документ Активізація словника дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення(ФОП Цьома С. П., 2019-02-15) Стахова Лариса Львівна; Stakhova Larysa Lvivna; Іванія Юлія Олегівна; Ivaniia Yuliia OlehivnaУ статті висвітлений зміст корекційно-розвивальної роботи з активізації словника дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення.Документ Актуальність вивчення проблеми логопедичної допомоги особам з порушеннями мовлення за типом афазії(ФОП Цьома С. П., 2019-02-15) Стахова Лариса Львівна; Stakhova Larysa Lvivna; Руденко Ірина Миколаївна; Rudenko Iryna MykolaivnaУ статті розглядається актуальність вивчення проблеми логопедичної допомоги особам з афазією, надана інформація щодо етіології, розповсюдженості афазій серед мешканців міста Суми, висвітлені негативні наслідки для здоров’я та працездатності наявного розладу мовлення, що акцентує увагу на важливості діагностики та відновлювального навчання у осіб з афазіями.Документ Акупресура як складова системи корекційно-лікувального впливу при заїканні(ФОП Цьома С.П., 2017-04-14) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Прилєпа Вікторія Анатоліївна; Pryliepa Viktoriia AnatoliivnaУ статті розглядається вплив акупресури при подоланні заїкання Висвітлюється використання методу акупресури, як нешкідливого, відносно простого, здатного доповнювати або замінювати традиційні методи лікування.Документ Аналіз дослідження формування мовленнєвої компетентності у дітей передшкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення(ФОП Цьома С.П., 2021) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Яковлєва Аліна Олександрівна; Yakovlieva Alina OleksandrivnaУ статті розглядаються особливості мовленнєвої компетентності дітей передшкільного віку із загальним недорозвитком мовлення, охарактеризовано мовленнєвий розвиток старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення, визначено етапи методики формування мовленнєвої компетентностіДокумент Ароматерапія в реабілітації дітей дошкільного віку з гіперактивністю(ФОП Цьома С. П., 2019) Заговайло Ольга Олександрівна; Zahovailo Olha Oleksandrivna; Корж Зоя Олександрівна; Korzh Zoia OleksandrivnaУ статті розглянуто методи фізіо- терапії для дітей дошкільного віку з гіперактивністю. Вплив ароматерапії на психофізичний, психоемоційний стан.Документ Арт-терапевтичні технології в подоланні синдрому госпіталізму у дітей з ДЦП(ФОП Цьома С.П., 2021) Сняткова Т. М.; Sniatkova T. M.У статті розглядаються проблеми синдрому госпіталізму у дітей з ДЦП, причини його виникнення та можливі шляхи профілактики у корекційнопедагогічній роботі методами арттерапії. Наведено теоретичне обґрунтування доцільності застосування арт-терапевтичних технологій для подолання цього синдрому у дітей з ДЦП.Документ Важливість розвитку дрібної моторики рук у дітей із загальним недорозвиненням мовлення(ФОП Цьома С. П., 2019-02-15) Харченко Тамара Григорівна; Kharchenko Tamara Hryhorivna; Смаль Наталія Миколаївна; Smal Nataliia MykolaivnaВ статті розглядаються теоретичні аспекти розвитку дрібної моторики рук у дітей із загальним недорозвиненням мовлення.Документ Взаємодія вчителя-логопеда і психолога у роботі з дошкільниками із мовленнєвими порушеннями(ФОП Цьома С. П., 2019-02-15) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Безуська Аліна Олександрівна; Bezuska Alina OleksandrivnaУ статті вказані актуальні проблеми співпраці учителя-логопеда і психолога у процесі подолання мовленнєвих порушень в дошкільників.Документ Взаємозв'яок фізичного виховання, фізичної реабілітації і рекреації у збереженні та зміцненні здоров'я людини(ФОП Цьома С. П., 2018) Райчук Марина Іванівна; Raichuk Maryna Ivanivna; Козачек Надія Олексіївна; Kozachek Nadiia Oleksiivna; Разладова Тетяна Миколаївна; Razladova Tetiana MykolaivnaУ статті розглядаються форми та методи збереження і зміцнення здоров'я за допомогою фізичного виховання, фізичної реабілітації та рекреації.Документ Взаємозвʼязок рухового та сенсорного розвитку у вихованні дітей раннього віку в умовах закладу дошкільної освіти(ФОП Цьома С.П., 2021) Яковлєва Тетяна Миколаївна; Yakovlieva Tetiana MykolaivnaУ статті розглядаються питання взаємозвʼязку рухового та сенсорного розвитку у вихованні дітей раннього віку в умовах закладу дошкільної освіти.Документ Види порушень артикуляційної моторики при дизартрії(ФОП Цьома С. П., 2018) Андросова Валентина Миколаївна; Androsova Valentyna MykolaivnaУ статті розглядаються особливості порушень артикуляційної моторики та їх вплив на мовлення осіб з дизартрією.Документ Викoристання дидактичних ігoр та ігрових вправ при вивченні частин мoви у рoбoті з дітьми з пoрушенням мoвлення(2016-04-05) Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna Viktorivna; Борисенко Олександра Володимирівна; Borysenko Oleksandra VolodymyrivnaУ статті рoзглянутo наукoвo-теoретичні засади застoсування дидактичних ігoр та цікавих вправ при вивченні частин мoви у рoбoті з дітьми з пoрушенням мoвлення. Прoаналізoванo перелік вимoг, якими пoтрібнo керуватися, щoб ігрoва діяльність на урoці прoхoдила ефективнo і давала бажані результати. Пoданo дидактичний матеріал для цікавoгo прoведення урoків.Документ Використання ляльок у процесі розвитку словника дітей із загальним недорозвиненням мовлення(2018-02-15) Стахова Лариса Львівна; Stakhova Larysa Lvivna; Динник Богдана Сергіївна; Dynnyk Bohdana SerhiivnaУ статті розкрито загальні відомості розвитку словника дітей із загальним недорозвиненням мовлення, використання ляльок у процесі розвитку словника дітей із загальним недорозвиненням мовлення.Документ Використання математичних ігор для сенсорного розвитку молодших школярів із мовленнєвими порушеннями(2018-02-15) Ласточкіна Олена Володимирівна; Lastochkina Olena Volodymyrivna; Прокопенко Аліна Сергіївна; Prokopenko Alina SerhiivnaУ статті охарактеризовано дидактичні математичні ігри; подано приклади математичних ігор, спрямованих на розвиток сенсорних умінь учнів із порушеннями мовлення.Документ Використання методу наочного моделювання при формуванні різних компонентів мовлення(ФОП Цьома С. П., 2019) Пугач Тетяна Василівна; Puhach Tetiana VasylivnaУ статті проаналізовано наукові дослідження з проблеми застосування методу наочного моделювання. Розглянуто способи застосування схем-моделей при формуванні різних компонентів мовлення дітей дошкільного віку. Наголошено на ефективності застосування наочного моделювання для активізації мовленнєвої діяльності дошкільників.Документ Використання мультимедійних технологій на логопедичних заняттях(ФОП Цьома С. П., 2017) Приходько Тетяна Леонідівна; Prykhodko Tetiana Leonidivna; Счастлівцева Надія Миколаївна; Schastlivtseva Nadiia MykolaivnaУ статті розглядається питання впровадження інноваційних та інформаційних технологій і дотримання принципів навчання дітей із порушеннями мовлення на логопедичних заняттях. Саме таким засобом і є мультимедійні презентації з використанням комп 'ютерної графіки.Документ Використання наочно-ігрових засобів на етапі автоматизації звуків у дітей старшого дошкільного віку(2016-04-05) Стахова Лариса Львівна; Stakhova Larysa Lvivna; Коротка Олена Іванівна; Korotka Olena IvanivnaУ статті висвітлюються теоретичні основи та особливості використання ігрових прийомів на етапі автоматизації звуків, їх роль та місце в організації роботи з корекції звуковимови в дітей дошкільного віку із фонетико-фонематичним та загальним недорозвинення мовлення. Наведені ігри та вправи, які доцільно використовувати під час логопедичних занять.Документ Використання наочного моделювання в логопедичній роботі з дошкільниками(ФОП Цьома С. П., 2019-02-15) Ласточкіна Олена Володимирівна; Lastochkina Olena Volodymyrivna; Карпенко Олена Олександрівна; Karpenko Olena OleksandrivnaУ статті схарактеризовано метод наочного моделювання, що пропонується використовувати як засіб розвитку зв’язного мовлення дошкільників із загальним недорозвитком мовлення.