Теорія та методика навчання суспільних дисциплін
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Теорія та методика навчання суспільних дисциплін за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 302
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Problems of Teaching Subjects of Spiritual and Moral Direction in the Ukrainian Primary and Secondary Schools(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Volik Nadiia; Волік НадіяIn the article the process of introducing subjects of spiritual and moral orientation inprimary and secondary schools of Ukraine is considered. The problematic moments in the teaching of subjects of spiritual and moral orientation in schools of Ukraine have been analyzed. The best options for further organization of teaching subjects of spiritual and moral orientation in primary and secondary schools are determined.Документ Активізація роботи музейних закладів в умовах адміністративно-територіальної реформи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Медведєв Ігор; Medvedev IhorУ статті розглядається проблеми функціонування музейно-виставкових центрів в умoвах адміністативно-територіальної реформи. Автор пропонує шляхи реалізації позитивних впливів з боку державної вдали та органів місцевого самоврядуівання на галузь культури. Окрему увагу у статті приділено роботі Комунального закладу Тростянецької міської ради «Музейно-вистаковий ценрт «Тростянецький». Пропонуються напрямки діяльності спрямовані на покращення роботи закладів пов‘язаних із музейною справою. Звертається увага на потребу розробки для комунальних закладів стратегічних напрямків розвитку з позиції публічного управління.Документ Актуальність використання методу проектів як засобу активізації пізнавальної та дослідницької діяльності на уроках історії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Гумен С. Ф.; Humen S. F.Стаття присвячена одному з найефективніших методів, який застосовується в історичному краєзнавстві, - методу проектів. Аналізується використання даного методу в реалізації основних завдань сучасної освіти. Доведено перспективність проектної діяльності у формуванні соціальної компетентності.Документ Аналіз теорії та практики методики використання засобів умовно-графічної наочності у викладанні історії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Похмура Р. І.; Pohmura R. I.У статті проаналізовано особливості аналізу та практики методики використання засобів умовно- графічної наочності у викладанні історії. На сьогодні існує суперечність між необхідністю впровадження в навчальний процес умовно-графічної наочності й можливостями її використання, яка зумовлена відсутністю розробок щодо виділення засобів умовно-графічної наочності та методики роботи з нею на уроках історії.Документ Антибільшовицькі повстання селян на території Роменщини у 20-х - 30-х рр. XХ ст.(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Бабенко А. М.; Babenko A. M.У статті розглядається питання новітніх підходів впливу вчителя на інтелектуальний і духовний світ дитини, які сприяють формуванню національної самосвідомості учнівської молоді. Застосування краєзнавчих знань на уроках історії. Значну увагу приділено соціально-економічному розвитку Роменщини в 20-х рокаха ХХ ст.Документ Антифашистський рух опору у Києві (1941 -1943): людський вимір(2019) Коляда Ігор; Koliada Ihor; Чумак В.О.; Chumak V.A.У статті аналізується діяльність підпілля у Києві; виокремлюються етапи виникнення і діяльності підпільних організацій столиці; аналізуються основні види діяльності підпільників; наводяться основні статистичні дані Київського підпілля, та цифрові дані по завданим збиткам німецькій окупаційній адміністрації.Документ Арабо-Ізраїльська війна 1967 року та політика США(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Самотуга Юлія Сергіївна; Samotuha Yuliia SerhiivnaУ статті проаналізовано причини, хід та наслідки Арабо-ізраїльської війни 1967 року та висвітлена політика Сполучених Штатів Америки щодо цього питання.Документ Благодійна діяльність Миколи Терещенка(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Самотуга Ю. С.; Samotuha Yu. S.У статті висвітлена благодійна діяльність відомого українського підприємця, нашого земляка, мецената Миколи Терещенка у розвитку освіти, науки, культури, медицини.Документ Брати Фролови – суперечливі постаті в історії Лебединщини(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Загребельна В.; Коротич К.; Zahrebelna V.; Korotych K.Стаття присвячена дослідженню братів Андрія та Харитона Фролових жителів м. Лебедина, які в радянські часи були представлені як справжні бійці за революцію.Документ Бібліографічний огляд проблем розвитку освіти на Українських землях у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст.(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Плавуцька-Луценко Я. Ю.; Plavutska-Lutsenko Ya.Yu.У статті здійснений огляд бібліографічних джерел, що висвітлюють процес розвитку освіти на українських землях у другій половині ХІХ – початку ХХ ст.Документ Вивчення зовнішньої політики Англії часів правління Єлизавети І Тюдор в шкільному курсі "Всесвітня історія"(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Литвиновська Юлія Анатоліївна; Lytvynovska Yuliia AnatoliivnaСтаття присвячена дослідженню методики викладання історії Англії часів Єлизавети І Тюдор в умовах сучасної середньої школи. В статті наголошено на найважливіших аспектах зовнішньої політики Єлизавети І, дано оцінку її зовнішньополітичній стратегії, вміщено найважливіші події, необхідні для засвоєння учнями на уроках всесвітньої історії.Документ Вивчення історичних постатей на уроках Всесвітньої історії в старшій школі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Моцак Світлана Іванівна; Motsak Svitlana IvanivnaУ статті досліджено та визначено методичні аспекти розкриття ролі особи в шкільних курсах всесвітньої історії в старшій школі. Методичні засади процесу висвітлення історичних постатей охоплюють вимоги до відбору й конструювання змісту відповідних сюжетів навчального історичного матеріалу й підходи до відбору та застосування в процесі навчання цих сюжетів певних засобів і методів навчання.Документ Вивчення історії терору як глибинний вияв сутності тоталітаризму (теоретико-методологічний аспект)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Мозговий Іван Павлович ; Mozghovyi Ivan PavlovychВ статті мова йде мова про терор і репресії, які здійснювалися комуністичним режимом в СРСР у 30- х роках ХХ ст. Розглядаються причини, засоби й механізм протиправних дій за умов функціонування тоталітарної системи.Документ Викладання Конституції в українській школі (40–60 рр. ХХ ст.)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Голодна Ю. О.; Holodna Yu. O.У статті досліджуються особливості викладання Конституції в українській загальноосвітній школі в 40- на поч.60-х рр. ХХ ст. Було проаналізовано недоліки та здобутки методики викладання Основного закону в досліджуваний період.Документ Викладання курсу „Основи Радянської держави і права” (70-80 рр. ХХ ст.)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Гончарова Ю.О.; Honcharova Yu.O.У статті досліджується процес викладання курсу „Основи Радянської держави і права”. Було охарактеризовано мету, основні завдання, зміст курсу, форми та засоби його викладання.Документ Використання візуальних медіапродуктів в процесі викладання історії в школі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Осадчий Дмитро; Osadchyi DmytroСтаття присвячена дослідженню використання медіапродуктів в процесі викладання історії в школі. У статті обґрунтовано доцільність використання візуальних медіа продуктів як визначального фактору засвоєння нових знань учнями.Документ Використання елементів методики викладання фотомистецтва у підготовці педагогічних кадрів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Гулей Ольга Володимирівна; Hulei Olha Volodymyrivna; Шестопал Я. О.; Shestopal Ya. O.У статті в історико-педагогічному аспекті розглядаються особливості викладання фотомистецтва. Визначаються основні віхи становлення та розвитку виокремлено жанри фотомистецтва. Основну увагу закцентовано на необхідності популяризації та пропаганді означеного виду діяльності як сучасного й перспективного виду художньої творчості. Окреслено можливості використання елементів методики викладання основ фотомистецтва при підготовці вчителів у вищих навчальних закладах.Документ Використання краєзнавчих матеріалів м. Кропивницького у процесі викладання курсу «Мистецтво» у 8-9 класах(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Поляруш Світлана; Poliarush SvitlanaСтаття характеризує особливості використання матеріалів мистецького краєзнавства у курсі «Мистецтво» у 8-9 класах.Документ Використання краєзнавчого матеріалу на уроках історії на прикладі історії села Новосілка Тернопільської області(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Ткаченко В. М.; Юрійчук М. В.; Тkachenko V. M.; Yuriuchuk М. V.У статті розглянуто історію села Новосілка Заліщицького району Тернопільської області з часу першої згадки у письмових джерелах до сьогодення. Авторами викладено легенди про походження села, національний склад населення, розвиток освіти, розглянуто топоніми тощо.Документ Використання краєзнавчого матеріалу у вивченні історії України(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Смоленко О.П.; Smolenko A.P.Краєзнавча складова у навчанні історії України є тим засобом, що унаочнює, конкретизує, доповнює зміст нормативного курсу, формує ґрунтовні знання з предмета, сприяє активній пізнавальній діяльності учнів, спрямованій на опанування суспільного досвіду і культурних цінностей найближчого оточення, розвиває інтерес до історії в цілому.У статті надано рекомендації щодо використання краєзнавчого матеріалу у вивченні Історії України.