Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1302
Назва: Застосування інформаційно-комунікаційних технологій під час практичних занять з теорії ймовірностей та випадкових процесів у ході навчання майбутніх інженерів
Інші назви: Application of Information and Communication Technologies in the Theory of Probability and Stochastic Processes Practical Classes in the Process of Training Future Engineers
Автори: Власенко, К. В.
Vlasenko, K. V.
Чумак, О. О.
Chumak, O. O.
Ключові слова: інтенсифікація процесу навчання
використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ)
професійно орієнтовані завдання
математичне моделювання
майбутні інженери
теорія ймовірностей та випадкові процеси
training process intensification
information and communication technologies (ICT) implementation
professionally oriented tasks
mathematical modeling
future engineers
probability theory and stochastic processes
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Власенко, К. В. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій під час практичних занять з теорії ймовірностей та випадкових процесів у ході навчання майбутніх інженерів [Текст] / К. В. Власенко, О. О. Чумак // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми : ВВП «Мрія», 2013. – № 1. – С. 137–143.
Короткий огляд (реферат): Розглядаються можливості інтенсифікації процесу навчання майбутніх інженерів теорії ймовірностей та випадкових процесів через застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Наводяться приклади професійно орієнтованих завдань, розв’язання яких супроводжується використанням різноманітних педагогічних програмних засобів, систем комп’ютерної алгебри та евристико дидактичних конструкцій. Застосування математичних пакетів для створення різних форм інформаційної підтримки навчання майбутніх інженерів теорії ймовірностей та випадкових процесів лежить у руслі конструктивного підходу – підходу, що сприяє інтенсифікацій процесу навчання через використання комп’ютерних програмних засобів з метою послідовного «навчання» комп’ютера та його використання в інженерних дослідженнях.
Possibilities of intensification future engineers training process, the theory of probability and stochastic processes by implementing information and communication technologies (ІСТ) are considered. Examples of the professionally oriented tasks, the solution of which is accompanied by various pedagogical programme facilities application, computer algebra systems, heuristic and didactic constructions are given. Application of mathematical packages with the purpose of creation different forms of future engineers information training support of the theory of probability and stochastic processes lies in the essence of the constructive approach, – an approach that stands for training process intensification by applying computer programme software with the purpose of gradual computer "training" and its application in engineering studies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1302
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання природничо-математичної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vlasenko_Zastosuvannia informatsiino.pdf1,96 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.