Навчально-науковий інститут педагогіки і психології
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Навчально-науковий інститут педагогіки і психології за Автор "Aleksieiev Oleksandr Mykolaiovych"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Адаптивні можливості імітаційної моделі тестового контролю знань(2014) Король Олена Миколаївна; Korol Olena Mykolaivna; Алексєєв Олександр Миколайович; Aleksieiev Oleksandr MykolaiovychРозглянуто особливості тестового контролю знань з використанням імітаційної моделі. Імітаційна модель базується на сучасних інформаційно-комунікаційних технологіях і наразі максимально спирається на традиції активної участі викладача в діагностиці успішності навчання студентів. Поєднання переваг комп'ютеризованого тестування з математичним обґрунтуванням процедур прийняття рішень екзаменатором розширює область ефективного застосування тестових форм контролю. Відзначено, що застосування імітаційної моделі дозволяє знизити вплив умов, у яких проходило навчання студентів, на достовірність результатів контролю. Описано процедури імітаційної моделі, що мають адаптивні можливості.Документ Формування тестів в імітаційній моделі контролю успішності навчання(2010) Король Олена Миколаївна; Korol Olena Mykolaivna; Алексєєв Олександр Миколайович; Aleksieiev Oleksandr MykolaiovychУ статті розвинені положення імітаційної моделі тестового контролю успішності навчання в частині вдосконалення процедури формування тесту. Пропонується для рішення про включення тестового завдання враховувати складність завдання і використовувати ітераційні обчислення з тим, щоб за допомогою алгоритмів оптимізації, які керують процесом випадкового перебору створити тест, у якому сума індексів складності завдань відповідає критеріям сукупної значущості або складності. Дається розгорнутий виклад математичного апарату, який використовується для обґрунтування схвалюваних рішень щодо формування тесту. Наводиться приклад, що демонструє основні етапи ітераційних обчислень і механізми досягнення оптимальності за критеріями сукупної значущості і складності.