Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Автор "Dovhopolova Hanna Hennadiivna"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Ділова етика в системі управління закладом вищої освіти як соціальною корпорацією(2020) Довгополова Ганна Геннадіївна; Dovhopolova Hanna Hennadiivna; Корж-Усенко Лариса Вікторівна; Korzh-Usenko Larysa ViktorivnaВ магістерській роботі обґрунтовано трактування ділової етики як елемента системи управління закладом вищої освіти; подано комплексну характеристику ділової моралі й ділового етикету як структуроутворюючих елементів ділової етики вишу; уточнено зміст поняття «ділова етика». З’ясовано, що для ефективної взаємодії в організаційному співтоваристві необхідне загальне інформаційне та ціннісно-нормативне поле, яке якраз і формується корпоративною етикою. Будучи ключовим елементом, що об’єднує людей – учасників виробничого процесу в конкретній організації – в єдиний організм (людська спільнота), корпоративна етика виступає важливим елементом управління трудовими відносинами. Визначено, що управління розвитком норм і стандартів ділової етики закладу вищої освіти, відображених у кодексі ділової етики – це управління розвитком ЗВО. Для формування і впровадження кодексу ділової етики необхідний комплекс заходів, реалізація планомірної політики.Документ Організаційна культура як інноваційна технологія управління персоналом(2020) Губська Юлія Сергіївна; Hubska Yuliia Serhiivna; Довгополова Ганна Геннадіївна; Dovhopolova Hanna HennadiivnaВ магістерській роботі обґрунтовано трактування організаційної культури як технології керованого розвитку персоналу організації, уточнено його зміст; виокремлено основні функції організаційної культури, за рахунок яких здійснюється вплив на поведінку людей в організації; подано практичні рекомендації, спрямовані на формування й розвиток організаційної культури інноваційного типу в організації. Такі складові організаційної культури, як зрозумілі цілі, сприятливий організаційний клімат, продумана система матеріального й морального стимулювання, демократичний стиль управління відіграють важливу мотивуючу роль в життєдіяльності людей в організації. Організаційна культура як інноваційна технологія управління розвитком персоналу реалізується за допомогою залучення всіх категорій персоналу в процес прийняття рішень, через виявлення всього різноманіття ціннісних установок працівників, заохочення їх ініціативи й новаторства, інтеграцію всіх співробітників, зводячи до мінімуму конфлікти й розбіжності, сприяння просуванню по службових сходах, у першу чергу, тих співробітників, які здатні створювати нові корисні ідеї, через формування позитивної реакції на майбутні зміни, активне включення в процес впровадження інновацій. Такі умови можуть бути створені при наявності організаційної культури інноваційного типу, що визначається характером домінуючих і культивованих у ній цінностей і базових уявлень.Документ Педагогічні засоби підвищення кваліфікації викладачів до реалізації полікультурної освіти (на прикладі підвищення кваліфікації викладачів іноземних мов)(2020) Мишакова Вікторія Володимирівна; Myshakova Viktoriia Volodymyrivna; Довгополова Ганна Геннадіївна; Dovhopolova Hanna HennadiivnaВ магістерській роботі уточнено наукове знання про теорію інтеграції регіональної та глобальної педагогічної науки як науково-освітнього контексту підвищення кваліфікації викладачів іноземних мов для полікультурної освіти і виховання студентів; конкретизовано зміст програми підвищення кваліфікації викладачів іноземних мов з урахуванням полікультурної ситуації. Обґрунтовано модель інтеграції регіональної та глобальної педагогічної науки, визначено сукупність умов реалізації в порівнянні з традиційною практикою підвищення кваліфікації викладачів іноземних мов. Визначено систему педагогічних умов, практична реалізація яких призведе до більш ефективного, в порівнянні з традиційною практикою, підвищення кваліфікації викладачів та реалізації полікультурної освіти.Документ Педагогічні умови організації дистанційного навчання в процесі підготовки майбутніх педагогів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Чекуріна Ірина Олександрівна; Chekurina Iryna Oleksandrivna; Довгополова Ганна Геннадіївна; Dovhopolova Hanna HennadiivnaУ науковій роботі наведено теоретичне узагальнення особливостей підготовки майбутніх педагогів в системі дистанційного навчання закладів вищої освіти, що знайшло відображення в обґрунтуванні, розробці та визначенні педагогічних умов впровадження дистанційного навчання;обґрунтовано важливі соціально-економічні передумови введення дистанційної форми навчання, визначено переваги та недоліки дистанційної освіти як технології. Установлено, що дистанційне навчання – це різновид навчання, за яким учасники освітнього процесу здійснюють індивідуалізовану взаємодію як асинхронно, так і синхронно у часі, використовуючи переважно електронні засоби навчання, основою якого є самостійна робота здобувачів освіти, що дозволяє навчатись за індивідуальною освітньою траєкторією. З’ясовано, що однією із ефективних моделей дистанційної освіти в процесі підготовки майбутніх педагогів є змішане навчання. Визначено, що вітчизняний досвід впровадження дистанційного навчання суттєвий, оскільки технології дистанційного навчання активно впроваджуються в підготовці майбутніх педагогів під час організації та проведення лекцій, семінарів, практичних занять, лабораторних занять, консультацій та самостійної роботи в синхронному або асинхронному режимах з використанням різноманітних онлайн платформ, інструментів і застосунків. Водночас спостерігається недостатнє відпрацювання практичних навичок всіх учасників освітнього процесу і відсутність обґрунтованих методичних засад для реалізації зазначеної форми навчання в процесі підготовки майбутніх педагогів. Проведене теоретичне дослідження показало, що визначення ефективних педагогічних умов організації дистанційного навчання в процесі підготовки майбутніх педагогів є актуальним.Документ Педагогічні умови розвитку професійної культури майбутніх менеджерів в умовах університету(2020) Поповченко Андрій Леонідович; Popovchenko Andrii Leonidovych; Довгополова Ганна Геннадіївна; Dovhopolova Hanna HennadiivnaВ магістерській роботі визначено й теоретично обґрунтовано сутність понять: «професійна культура» та «професійна культура майбутніх менеджера», визначено її структуру та функції; обґрунтовано комплекс педагогічних умов розвитку професійної культури майбутніх менеджерів у закладах вищої освіти і забезпечення стійкої мотивації; збагачення професійно орієнтованих дисциплін нормативного циклу культурною проблематикою; використання в освітньому процесі активних та інтерактивних методів навчання; визначено критерії, показники та рівні розвитку професійної культури майбутніх менеджерів у фаховій підготовці; уточнено особливості професійної діяльності менеджерів.Документ Розвиток комунікативної компетентності студентів медичного коледжу у професійній підготовці(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Білокобильська Людмила Олександрівна; Bilokobylska Liudmyla Oleksandrivna; Довгополова Ганна Геннадіївна; Dovhopolova Hanna HennadiivnaВ магістерській роботі здійснений аналіз проблеми розвитку комунікативної компетентності студентів-майбутніх медиків на рівні медичного коледжу. Теоретичний аналіз дозволив визначити комунікативну компетентність студентів – майбутніх медичних працівників середньої ланки як інтегративну якість особистості, яка характеризується готовністю до виконання комунікативно орієнтованих терапевтичних завдань різного рівня складності і проявляється в толерантності, професійній емпатії, стресостійкості, милосерді, які сприяють полегшенню страждань, реабілітації, відновленню здоров'я пацієнта. Обґрунтовано педагогічну модель розвитку комунікативної компетентності майбутніх середніх медичних працівників, яка орієнтована на реалізацію принципів терапевтичної спільноти в освітньому процесі і включає: принципи, компоненти комунікативної компетентності майбутніх медичних працівників середньої ланки, показники й рівні її сформованості, педагогічні умови. Визначено педагогічні умови розвитку комунікативної компетентності студентів компетентності студентів – майбутніх медичних працівників.Документ Формування рефлексивної позиції у майбутнього педагога в процесі професійної освіти.(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Кибенко Аліна Сергіївна; Kybenko Alina Serhiivna; Довгополова Ганна Геннадіївна; Dovhopolova Hanna HennadiivnaВ магістерській роботі розглянуто теоретико-практичні засади дослідження формування рефлексивної позиції у майбутнього педагога в процесі професійної освіти.З’ясовано сутність поняття рефлексивної позиції у майбутнього педагога та довести необхідність її формування в процесі професійної освіти.Виявлено та обґрунтовано організаційно-педагогічні, умови, що сприяють формуванню рефлексивної позиції у майбутнього педагога в процесі професійної освіти.Розроблено модель формування рефлексивної позиції у майбутнього педагога в процесі професійної освіти.Визначено критерії та показники оцінки рівня сформованості рефлексивної позиції у майбутнього педагога в процесі професійної освіти. Виявлено та обґрунтовано організаційно-педагогічних умов, що сприяють ефективному розвитку у майбутнього педагога рефлексивних здібностей; розроблено модель формування у майбутнього педагога рефлексивної позиції у процесі професійної освіти; визначено критеріїв та показники оцінки рівня сформованості у майбутнього педагога рефлексивної позиції.