Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 53
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Виховання цінностей громадянського суспільства у студентів закладів вищої освіти у процесі професійної підготовки(2020) Пугач Віта Олександрівна; Puhach Vita Oleksandrivna; Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaВ магістерській роботі визначено та науково обґрунтовано фундаментальні цінності громадянського суспільства, правові основи та роль інститутів громадянського суспільства у вихованні у студентської молоді цінностей громадянського суспільства; подальшого розвитку у дослідженні набули: сутність поняття «цінність» як центральної категорії виховання, поняття «громадянське суспільство» як сукупності інститутів, відносин і цінностей; особливості виховання толерантності та віротерпимості, громадянськості та патріотизму студентської молоді в умовах глобалізації і трансформації суспільства.Документ Вплив корпоративного управління на якість діяльності організації(2020) Маслов Ігор Євгенійович; Maslov Ihor Yevheniiovych; Лянной Юрій Олегович; Liannoi Yurii OlehovychВ магістерській роботі розглянуто здійснено узагальнення теоретичних підходів до впливу корпоративного управління на якість діяльності організації; з урахуванням виявлених особливостей корпоративного управління встановлено та обґрунтовано наявність позитивного зв’язку між рівнем розвитку корпоративного управління та якістю діяльності вітчизняних організацій; здійснено аналіз системи управління ризиками корпоративного управління в організаціях.Документ Гендерні особливості в управлінській діяльності менеджера(2020) Білоус Каріна Віталіївна; Bilous Karina Vitaliivna; Скоробагатська Оксана Іванівна; Skorobahatska Oksana IvanivnaВ магістерській роботі розглянуто теоретико-практичні засади дослідження гендерних особливостей в управлінській діяльності менеджера. У першому розділі магістерського дослідження вивчено теоретичні засади формування національної свідомості студентів, а саме: визначено сутність поняття «гендер» у сучасних дослідженнях; з’ясовано соціальні механізми формування гендерних особливостей; обґрунтовано гендерні особливості в управлінській діяльності менеджера. У другому розділі проаналізовано методику експериментального дослідження гендерних особливостей в управлінській діяльності менеджера. Представлено аналіз експериментального дослідження гендерних особливостей в управлінській діяльності менеджера: гендерні ідеали в управлінні реалізуються через гендерну орієнтованість; чоловіча гендерна орієнтованість відображає сприйняття організації, перш за все, з точки зору її включеності у зовнішнє середовище й відображає готовність до гнучкого реагування на зовнішні виклики; жіноча гендерна орієнтованість спрямована на внутрішні ресурси організації, внутрішньоорганізаціні міжособистісні відносини і являє собою готовність до гнучкого регулювання організаційного середовища.Документ Ділова етика в системі управління закладом вищої освіти як соціальною корпорацією(2020) Довгополова Ганна Геннадіївна; Dovhopolova Hanna Hennadiivna; Корж-Усенко Лариса Вікторівна; Korzh-Usenko Larysa ViktorivnaВ магістерській роботі обґрунтовано трактування ділової етики як елемента системи управління закладом вищої освіти; подано комплексну характеристику ділової моралі й ділового етикету як структуроутворюючих елементів ділової етики вишу; уточнено зміст поняття «ділова етика». З’ясовано, що для ефективної взаємодії в організаційному співтоваристві необхідне загальне інформаційне та ціннісно-нормативне поле, яке якраз і формується корпоративною етикою. Будучи ключовим елементом, що об’єднує людей – учасників виробничого процесу в конкретній організації – в єдиний організм (людська спільнота), корпоративна етика виступає важливим елементом управління трудовими відносинами. Визначено, що управління розвитком норм і стандартів ділової етики закладу вищої освіти, відображених у кодексі ділової етики – це управління розвитком ЗВО. Для формування і впровадження кодексу ділової етики необхідний комплекс заходів, реалізація планомірної політики.Документ Кадровий менеджмент важливий фактор управління організацією(2020) Кондратенко Сергій Дмитрович; Kondratenko Serhii Dmytrovych; Живодьор Володимир Федорович; Zhyvodor Volodymyr FedorovychВ магістерській роботі у відповідності до теми роботи здійснено узагальнення сучасних джерел з проблем кадрового менеджменту, його впливу на ефективність діяльності організації, проаналізовано сучасні напрямки реалізації кадрового менеджменту.Документ Комунікативна культура викладача закладу вищої освіти та її розвиток у професійній діяльності(2020) Дмитрівська Анна Миколаївна; Dmytrivska Anna Mykolaiivna; Скоробагатська Оксана Іванівна; Skorobahatska Oksana IvanivnaВ магістерській роботі теоретично обґрунтовано провідні напрямки діяльності з розвитку комунікативної культури викладача закладу вищої освіти: розроблено модель розвитку комунікативної культури викладача закладу вищої освіти; визначено зміст понять «комунікативна культура викладача закладу вищої освіти».Документ Конфліктологічна культура сучасного менеджера закладу вищої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Шепеленко Артем Олександрович; Shepelenko Artem Oleksandrovych; Осьмук Наталія Григорівна; Osmuk Nataliia HryhorivnaВ магістерській роботі визначено соціальні особливості формування конфліктологічної культури управлінця, уточнено зміст поняття «конфліктологічна культура сучасного менеджера закладу вищої освіти», вивчено можливості тренінгових технологій у формуванні конфліктологічної культури менеджера закладу вищої освіти. Матеріали, теоретичні положення та висновки роботи можуть бути використані в підготовці й перепідготовці управлінських кадрів вищої школи. Результати дослідження можуть бути використані в практичній діяльності управлінців органів державної, регіональної і місцевої влади, військових частин, громадських організацій чи установ в інтересах підвищення якості і ефективності формування культурологічної культури фахівця.Документ Корпоративна культура в системі управління освітньою організацією(2020) Бражник Лариса Євгенівна; Brazhnyk Larysa Yevhenivna; Лянной Юрій Олегович; Liannoi Yurii OlehovychВ магістерській роботі розглянуто теоретико-методологічні проблеми дослідження управлінського потенціалу корпоративної культури та визначено найбільш оптимальні підходи до дослідження корпоративної культури як інструменту управління освітніми організаціями з метою підвищення ефективності їх діяльності; виявлено основні тенденції розвитку освіти і їх вплив на корпоративну культуру освітньої організації; обґрунтовано необхідність переходу освітніх установ на іншу управлінську парадигму, адекватну жорстким конкурентним умовам функціонування освітніх організацій; виявлено та розглянуто основні моделі корпоративної культури освітньої організації і особливості їх управлінського потенціалу, що дозволяють регулювати діяльність освітньої організації; розкрито роль управлінського потенціалу корпоративної культури освітньої організації в процесі згладжування конфліктів інноваційного розвитку сучасних організацій освіти, наявність яких обумовлено відсутністю цілісної і єдиної моделі корпоративної культури в освітній організації.Документ Маркетингова діяльність керівника в системі профільної підотовки учнів закладу освіти(2020) Шокола Алла Миколаївна; Shokola Alla Mykolaivna; Кривонос Ольга Борисівна; Kryvonos Olha BorysivnaВ магістерській роботі запропоновано розгляд маркетингового підходу до системи управління профільним закладом освіти та розроблено інноваційний проєкт створення базового закладу освіти профільного спрямування в місті Білопілля.Документ Мережева взаємодія як фактор інноваційного розвитку закладів освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Гудова Тетяна Миколаївна; Hudova Tetiana Mykolaivna; Дєнєжніков Сергій Сергійович; Dieniezhnikov Serhii SerhiiovychВ магістерській роботі поставлено проблему використання мережевої взаємодії для інноваційного розвитку закладів освіти, обґрунтовано комплекс критеріїв використання мережевої взаємодії для інноваційного розвитку закладів освіти, що включає систему показників та рівні (оптимальний, допустимий, критичний, неприпустимий), розроблено модель використання мережевої взаємодії для інноваційного розвитку закладів освіти, що дозволяє досягти наступних якісних змін в закладах освіти: стратегічної спрямованості інноваційної діяльності, оновлення змісту форм та засобів організації освітнього процесу на основі спільної колективної розподіленої діяльності учасників мережі, перенесення норм та способів, що виникають у мережевій взаємодії в організацію освітнього процесу, інноваційної діяльності, управління; створення мережевої організаційної структури закладів освіти; формування готовності педагогів до інноваційного розвитку закладів освіти.Документ Методологічні засади управління процесами соціалізації студентів ЗВО(2020) Сіренко Олена Станіславівна; Sirenko Olena Stanislavivna; Кривонос Ольга Борисівна; Kryvonos Olha BorysivnaВ магістерській роботі виділені фактори, що визначають ефективність управління процесом соціалізації студентів закладу вищої освіти; ставлення до навчально-виховного процесу у закладі вищої освіти; особливості управління процесом соціалізації у закладі вищої освіти; роль зовнішньої оцінки успішності соціалізації ; необхідність прискорення соціалізації; виділена сукупність принципів організації навчально-виховного процесу, що визначають успішне управління соціалізацією студентів закладу вищої освіти: соціальної спрямованості, індивідуалізації, комунікативності, суб'єктності, прогностичності, системності; запропоновані та апробовані напрямки управління процесами соціалізації студентів.Документ Методологічні засади управління якістю освіти у сучасному ЗВО(2020) Лазаренко Вероніка Олегівна; Lazorenko Veronika Olehivna; Козлов Дмитро Олександрович; Kozlov Dmytro OleksandrovychУ магістерській роботі визначено сутнісне значення поняття «якість» як багатофакторного феномена; систематизовані методологічні підходи до моделювання системи управління якістю освіти у закладі вищої освіти; розроблена модель управління якістю, представлена на рівнях: підсистеми управлінських підходів, теоретико-методологічних підстав, ціннісної сутності компонентів і чинників освіти різної природи; визначена система принципів внутрішньовишівського управління якістю, цілеорієнтованих на виконання регулятивної функції на загальнонауковому, стратегічному, практико-орієнтованому, технічному, конкретно-науковому і факторному рівнях; представлений алгоритм побудови системи управління якістю освіти у закладі вищої освіти.Документ Організаційна культура як інноваційна технологія управління персоналом(2020) Губська Юлія Сергіївна; Hubska Yuliia Serhiivna; Довгополова Ганна Геннадіївна; Dovhopolova Hanna HennadiivnaВ магістерській роботі обґрунтовано трактування організаційної культури як технології керованого розвитку персоналу організації, уточнено його зміст; виокремлено основні функції організаційної культури, за рахунок яких здійснюється вплив на поведінку людей в організації; подано практичні рекомендації, спрямовані на формування й розвиток організаційної культури інноваційного типу в організації. Такі складові організаційної культури, як зрозумілі цілі, сприятливий організаційний клімат, продумана система матеріального й морального стимулювання, демократичний стиль управління відіграють важливу мотивуючу роль в життєдіяльності людей в організації. Організаційна культура як інноваційна технологія управління розвитком персоналу реалізується за допомогою залучення всіх категорій персоналу в процес прийняття рішень, через виявлення всього різноманіття ціннісних установок працівників, заохочення їх ініціативи й новаторства, інтеграцію всіх співробітників, зводячи до мінімуму конфлікти й розбіжності, сприяння просуванню по службових сходах, у першу чергу, тих співробітників, які здатні створювати нові корисні ідеї, через формування позитивної реакції на майбутні зміни, активне включення в процес впровадження інновацій. Такі умови можуть бути створені при наявності організаційної культури інноваційного типу, що визначається характером домінуючих і культивованих у ній цінностей і базових уявлень.Документ Організаційно-педагогічні засади проєктування розвитку закладу загальної середньої освіти в системі управління освітою(2020) Подлєсна Юлія Юріївна; Podliesna Yuliia Yuriivna; Огієнко Олена Іванівна; Ohiienko Olena IvanivnaВ магістерській роботі обґрунтуванні сутності, змісту, технології проєктування розвитку закладу загальної середньої освіти на основі програмно-цільового підходу до формування життєтворчості особистості; експериментальній перевірці моделі проєктування розвитку закладу загальної середньої освіти; методичних рекомендаціях щодо впровадження і використання моделі проєктування розвитку ЗЗСО.Документ Організаційно-педагогічні засади студентського самоврядування у закладі вищої освіти(2020) Кожевніков Микола Геннадійович; Kozhevnikov Mykola Hennadiiovych; Козлов Дмитро Олександрович; Kozlov Dmytro OleksandrovychУ магістерському дослідженні визначено роль функціонування студентського самоврядування у Сумському державному педагогічному університеті імені А. С. Макаренка та розроблено методичні рекомендації щодо перспективного розвитку студентського самоврядування у СумДПУ імені А. С. Макаренка; уточнено особливості функціонування студентського самоврядування у вітчизняних закладах вищої освіти; подальшого розвитку набули порівняльні характеристики досвіду студентського самоврядування у Великобританії та Франції..Документ Організаційно-педагогічні засади управління сучасним закладом освіти(2020) Петухова Вікторія Петрівна; Petukhova Viktoriia Petrivna; Живодьор Володимир Федорович; Zhyvodor Volodymyr FedorovychУ магістерській роботі проаналізовано законодавчу базу, на основі якої функціонує сучасний заклад загальної середньої освіти в системі освіти України та уточнено поняття «управління» в науково-педагогічних джерелах. Визначено організаційно-педагогічні засади управління сучасним закладом освіти. Схарактеризовано особливості структури управління закладу загальної середньої освіти та виділені ієрархічні взаємоповʼязані рівні управління у системі внутрішкільного управління КУ Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 3 ім. генерал-лейтенанта А. Морозова, м. Суми, Сумської області: рівень директора школи; рівень заступників директора; рівень керівників методичних обʼєднань; рівень педагогічних працівників. З’ясовано стан ефективності управлінської діяльності керівника сучасного закладу освіти.Документ Організаційно-педагогічні умови управління освітнім процесом у закладі дошкільної освіти(2020) Аксьонова Яна Олексіївна; Aksonova Yana Oleksiivna; Кривонос Ольга Борисівна; Kryvonos Olha BorysivnaВ магістерській роботі схарактеризовано особливості управління закладом дошкільної освіти в сучасних умовах. Обґрунтовано організаційно-педагогічні умови управління освітнім процесом у ЗДО. Розроблено критеріально-діагностичний комплекс для оцінки ефективності управління освітнім процесом у ЗДО. Експериментально перевірено ефективність організаційно-педагогічних умов управління освітнім процесом у закладі дошкільної освіти. Розроблено та експериментально перевірено ефективність планування освітнього процесу на основі технології складання інтелектуальних карт.Документ Особливості розвитку організаційної культури закладу вищої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Сердюк Анна Олександрівна; Serdiuk Anna Oleksandrivna; Дєнєжніков Сергій Сергійович; Dieniezhnikov Serhii SerhiiovychВ магістерській роботі уточнено поняття та обґрунтовано сутність організаційної культури закладу вищої освіти стосовно нашого дослідження, на основі конкретизації понятійного поля цього феномену, що дозволяє розглядати його взаємозв'язок та взаємообумовленість із поняттями «культура», «соціальна організація», «організація» , «освіта», «середовище», «простір», «взаємодія», «відносини»; виявлено сукупність теоретичних підходів до вивчення організаційної культури закладу вищої освіти на основі міждисциплінарного аналізу наукових джерел, що розкриває відмінності у її структурно-смисловому наповненні, типології, динаміці, функціях, факторах її розвитку, механізмах функціонування, засобах діагностики; визначено та обґрунтовано методологічні підстави побудови концепції розвитку організаційної культури закладу вищої освіти (системний, синергетичний, діяльнісний, суб’єктний, культурологічний, антропологічний, аксіологічний та процесуальний підходи), що дозволяють розглядати організаційну культуру закладу вищої освіти як цілісну відкриту систему; розроблено концепцію розвитку організаційної культури закладу вищої освіти, що має структурно-змістовну побудову, орієнтована на стимулювання процесів саморефлексії, саморозвитку та самовдосконалення суб'єктів, що дозволяє структурувати їхню взаємодію на основі гуманістичних культурозалежних відносин; обґрунтовано сукупність психолого-педагогічних умов (соціально-педагогічних, суб'єктно-особистісних, організаційно-педагогічних), що сприяють ефективному розвитку організаційної культури закладу вищої освіти.Документ Партисипативний підхід у процесі підготовки викладача вищої школи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Деркач Михайло Едуардович; Derkach Mykhailo Eduardovych; Корж-Усенко Лариса Вікторівна; Korzh-Usenko Larysa ViktorivnaВ магістерській роботі розглянуто теоретико-практичні засади дослідження партисипативного підходу у процесі підготовки викладача вищої школи». Уточнено сутнісні характеристики партисипативного підходу у процесі підготовки викладача вищої школи. Розроблено модель партисипативного підходу у процесі підготовки викладача вищої школи. Визначено особливості партисипативного підходу у процесі підготовки викладача вищої школи. Обґрунтовано систему засобів щодо становлення партисипативного підходу у процесі підготовки викладача вищої школи. Представлено цілісне осмислення феномена партисипативного підходу у процесі підготовки викладача вищої школи, уточнено поняття партисипативного підходу у процесі підготовки викладача вищої школи, розроблено модель партисипативного підходу у процесі підготовки викладача вищої школи, обґрунтовано цінності та цілі партнерства з точки зору особистісного розвитку викладача вищої школи. Визначено та обґрунтовано систему засобів щодо становлення партисипативного підходу у процесі підготовки викладача вищої школи, яка моделюється інтенсивним способом, тобто акцент діяльності педагога зміщується з передачі знань, умінь та навичок на організацію діяльності студента.Документ Педагогічний потенціал студентського самоврядування у сучасному ЗВО(2020) Демура Тетяна Миколаївна; Demura Tetiana Mykolaivna; Козлов Дмитро Олександрович; Kozlov Dmytro OleksandrovychВ магістерській роботі розкриті особливості студентської організації і студентського руху як суб'єктів студентського самоврядування, що володіють педагогічним потенціалом; сформульовані принципи, що відображають демократичний характер і специфіку управлінської діяльності студентів; визначено організаційно-педагогічні умови, що забезпечують актуалізацію педагогічного потенціалу студентського самоврядування; розкрито поняття педагогічний супровід соціально орієнтованої діяльності студентської молоді, розроблена класифікація видів (педагогічна турбота і педагогічна підтримка) і форм (консультування, наставництво, семінари, тренінги, ділові ігри та ін.) педагогічного супроводу студентського самоврядування.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »