Теорія та методика навчання суспільних дисциплін
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Теорія та методика навчання суспільних дисциплін за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 302
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Новації романтичного жанроутворення у фортепіанній камерній творчості Ф. Шопена(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Овчиннікова Любов Олександрівна; Ovchynnikova Liubov OleksandrivnaВисвітлюються новаторські пошуки й добутки фортепіанної камерної творчості Ф. Шопена. Шляхом аналізу його творів простежено втілення новітніх тенденцій у жанрах романтичної фортепіанної мініатюри.Документ Самостійна робота як елемент навчання суспільствознавчих дисциплін студентів згідно вимог кредитно-модульної системи організації навчального процесу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Ципко В. В.; Tsypko V. V.У статті аналізуються необхідність впровадження оновлених підходів у процес навчання суспільствознавчих дисциплін студентів ВНЗ та розглядається суттєва роль самостійної пізнавальної діяльності майбутніх фахівців.Документ Організація позаурочної навчальної діяльності старшокласників у профільній школі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Моцак Світлана Іванівна; Motsak Svitlana IvanivnaОрганізація позаурочної роботи з історії у профільній школі вимагає застосування традиційних та іноваційних (інтерактивні методи, учнівські дискусії, метод проектів) для методики форм і методів роботи.Документ Використання проблемних методів навчання у процесі професійної підготовки майбутніх учителів правознавства(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Деркачов Ю. А.; Derkachov Yu. A.У статті розглядаються можливості ефективного використання проблемних методів навчання у процесі професійної підготовки майбутніх педагогів до сучасних вимог суспільного життя.Документ Самостійна робота учнів у процесі навчання історії України (60 – 80 рр. ХХ ст.)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Драновська Світлана; Dranovska SvitlanaУ статті розглядаються питання самостійної роботи учнів у процесі навчання історії України (60 – 80 рр. ХХ ст.) та перспективи її впровадження в навчально-виховному процесі.Документ Подолання розриву між моральною свідомістю і поведінкою у процесі навчання гуманітарних дисциплін(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Слесик Катерина Митрофанівна; Slesyk Kateryna MytrofanivnaУ статті розкриваються причини розбіжності між моральною свідомістю і поведінкою школярів, запропоновані принципи формування етичної культури та способи їх реалізації.Документ Краєзнавство у шкільних програмах з історії (50–80 рр. ХХ ст.)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Бугрій Володимир Станіславович; Buhrii Volodymyr StanislavovychУ статті здійснений аналіз змісту та структури краєзнавства у шкільних програмах з історії у 50-х- 80-х рр. ХХ ст. З’ясовано, що у досліджуваний період відбувалися кількісні та якісні зміни у становищі краєзнавчого компоненту у шкільних програмах з історії. Якщо у програмах 50-х рр. була відсутня цілісна система знань про рідний край, ігнорувалися регіональні особливості розвитку історії, а краєзнавчий матеріал розглядався лише як допоміжний для кращого розуміння загальних явищ і закономірностей, то уже з другої половини 60-х рр. краєзнавство у шкільних програмах з історії було представлене самостійними темами „Наш край” та подіями місцевого характеру, які мали загальноісторичне значення.Документ Дискусія як метод вивчення історичного матеріалу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Лях Віктор Васильович; Liakh Viktor VasylovychУ статті висвітлюються питання практичного використання творчо-діалогічного методу під час вивчення й осмислення історичного матеріалу, зокрема при обговоренні проблеми неоднозначного висвітлення у ЗМІ та наукових джерелах останніх років життя Петра Калнишевського. На конкретному матеріалі розкриваються технологічні основи ведення дружньої дискусіїДокумент Дослідницький метод в системі сучасних методів навчання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Гавриліна Ольга Вікторівна; Havrylina Olha ViktorivnaУ даній статті проаналізовано поняття, функції, межі застосування дослідницького методу у старшокласників в процесі поглибленого вивчення елементів інтегрального числення, а також розглянуті такі супроводжуючі дослідницького методу як: проблемне вивчення матеріалу та частково-пошуковий метод. Навчання математики в класах з поглибленим її вивченням, передбачає створення умов для організації дослідницької діяльності.Документ Професійна компетентність майбутнього вчителя історії як педагогічна проблема(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Сідельник Надія Валеріївна; Sidelnyk Nadiia ValeriivnaУ статті аналізується компетентнісно–орієнтований підхід до навчання в педагогіці. Розкривається сутність понять «компетенція», «компетентність» та «професійна компетентність» учителя історії.Документ Інноваційно-технологічні підходи до формування правової компетентності майбутнього вчителя(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Іваній Олена Миколаївна; Ivanii Olena MykolaivnaУ статті розкрито особливості застосування інноваційних освітніх технологій у процесі поетапного формування правової компетентності майбутніх учителів, позначено та експериментально обґрунтовано педагогічні умови, які забезпечують ефективність правового навчання і правового виховання студентів.Документ Використання проектних технологій при вивченні краєзнавчого матеріалу на уроках історії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Єпик Лариса Іванівна; Yepyk Larysa IvanivnaУ статті дається характеристика проектної технології, заснованої на впровадженні в учбовий процес методу проектів - цільових завдань, рішення яких забезпечує спроектований кінцевий результат, оволодіння учнями знаннями, уміннями і навичками в процесі виконання практичних завдань.Документ Психологічна культура майбутнього фахівця: сутність, реалії, перспективи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Улунова Ганна Євгенівна; Ulunova Hanna YevhenivnaСтаття присвячена аналізу сутності, реалій та перспектив психологічної культури майбутнього фахівця. Наведено результати психодіагностичного дослідження когнітивного, операційного та ціннісно- смислового компонентів психологічної культури майбутніх педагогів, лікарів, юристів. Доведено необхідність цілеспрямованого розвитку операційного та ціннісно-смислового аспектів професійної психологічної культури в процесі підготовки фахівців у вищих навчальних закладах.Документ Стан вищої освіти на українських землях у другій половині XVI – на початку ХІХ ст.(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Плавуцька Я. Ю.; Plavutska Ya. Yu.У статті розкривається загальна історична ситуація стану вищої освіти на українських землях другої половини ХVI – початку ХІХ століття.Документ Формування полікультурної компетентності майбутніх учителів історії у процесі вивчення суспільно-гуманітарних дисциплін(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Авхутська Світлана Олександрівна; Avkhutska Svitlana OleksandrivnaУ статті визначено можливості суспільно-гуманітарних дисциплін у формуванні та розвитку полікультурної компетентності майбутніх учителів історії. Запропоновано впровадити інтегрований спецкурс з проблем полікультурності з метою поглибленого вивчення студентами міждисциплінарного знання у вищій школі.Документ Наступність у формуванні економічних компетенцій при викладанні суспільствознавчих дисциплін у школі та ВНЗ(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Яковенко Галина Григорівна; Yakovenko Halyna HryhorivnaУ статті розглянуті прийоми вивчення та продуктивного засвоєння економічних питань.Документ Використання лекції-візуалізації в системі вищої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Кісліцина (Говорун) Марина Вікторівна; Kislitsyna (Hovorun) Maryna Viktorivna; Онісімчук Лілія; Onisimchuk LiliiaУ статті розглядається питання використання сучасних інформаційних технологій під час лекцій. Детально описуються особливості та методика проведення лекції-візуалізації.Документ Роль сучасних інформаційних технологій у вивченні історії рідного краю в загальноосвітніх навчальних закладах(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Ніколенко Н. В.; Nikolenko N. V.У статті аналізується комплексне використання та систематизація інформаційно–комунікаційних технологій (ІКТ) у краєзнавстві в загальноосвітніх навчальних закладах. Особлива увага приділяється аналізу можливостей використання даних технологій. У роботі розкрито вплив ІКТ на розвиток здібностей учнів.Документ Як навчити учнів формулювати правові поняття(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Жидкова Наталія Миколаївна; Zhydkova Nataliia MykolaivnaУ статті розкривається методика поетапного формування вміння, спрямована на засвоєння учнями низки навчальних прийомів та вироблення учнями власної орієнтованої системи дій. Подана модель формування умінь з розподілом уроків відповідно до визначених прийомів та етапів їх формування.Документ Використання краєзнавчого матеріалу у навчанні історії України в основній школі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Луніка Ольга Василівна; Lunika Olha VasylivnaУ статті подано класифікацію краєзнавчих джерел, розкрито методику відбору краєзнавчого матеріалу відповідно до видів джерел з історії рідного краю, визначено принципи відбору краєзнавчого матеріалу, умови ефективності його використання та нормування обсягу локальної історії у програмовому курсі історії України в основній школі.