Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Ключові слова "development"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Комунікативна культура викладача закладу вищої освіти та її розвиток у професійній діяльності(2020) Дмитрівська Анна Миколаївна; Dmytrivska Anna Mykolaiivna; Скоробагатська Оксана Іванівна; Skorobahatska Oksana IvanivnaВ магістерській роботі теоретично обґрунтовано провідні напрямки діяльності з розвитку комунікативної культури викладача закладу вищої освіти: розроблено модель розвитку комунікативної культури викладача закладу вищої освіти; визначено зміст понять «комунікативна культура викладача закладу вищої освіти».Документ Організаційно-педагогічні засади проєктування розвитку закладу загальної середньої освіти в системі управління освітою(2020) Подлєсна Юлія Юріївна; Podliesna Yuliia Yuriivna; Огієнко Олена Іванівна; Ohiienko Olena IvanivnaВ магістерській роботі обґрунтуванні сутності, змісту, технології проєктування розвитку закладу загальної середньої освіти на основі програмно-цільового підходу до формування життєтворчості особистості; експериментальній перевірці моделі проєктування розвитку закладу загальної середньої освіти; методичних рекомендаціях щодо впровадження і використання моделі проєктування розвитку ЗЗСО.Документ Педагогічні умови розвитку професійної культури майбутніх менеджерів в умовах університету(2020) Поповченко Андрій Леонідович; Popovchenko Andrii Leonidovych; Довгополова Ганна Геннадіївна; Dovhopolova Hanna HennadiivnaВ магістерській роботі визначено й теоретично обґрунтовано сутність понять: «професійна культура» та «професійна культура майбутніх менеджера», визначено її структуру та функції; обґрунтовано комплекс педагогічних умов розвитку професійної культури майбутніх менеджерів у закладах вищої освіти і забезпечення стійкої мотивації; збагачення професійно орієнтованих дисциплін нормативного циклу культурною проблематикою; використання в освітньому процесі активних та інтерактивних методів навчання; визначено критерії, показники та рівні розвитку професійної культури майбутніх менеджерів у фаховій підготовці; уточнено особливості професійної діяльності менеджерів.Документ Розвиток теорії управління закладами загальної середньої освіти в Україні(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Гриненко Світлана Олександрівна; Hrynenko Svitlana Oleksandrivna; Корж-Усенко Лариса Вікторівна; Korzh-Usenko Larysa ViktorivnaУ магістерській роботі розкрито сутність понятійно-категоріального апарату дослідження, уточнено зміст понять: «керівництво», «управління», «внутрішньошкільне управління», «менеджмент», «освітній менеджмент», «педагогічний менеджмент», «теорія управління», «розвиток теорії управління закладами загальної середньої освіти», представлено широкий спектр підходів сучасних науковців що їх визначення. З’ясовано специфіку становлення теорії управління закладами загальної середньої освіти в Україні та світі. Схарактеризовано зміст модернізації теорії управління закладами загальної середньої освіти в Україні в 90-ті роки ХХ століття, що передусім був пов'язаний з утвердженням особистісного підходу в управлінні закладами загальної середньої освіти, активізацією розробки проблем інноваційного управління школою в умовах урізноманітнення типології закладів освіти, управління якістю освіти та соціально-психологічних аспектів управління. Окреслено особливості та основні напрями досліджень з теорії управління закладами загальної середньої освіти в Україні в перші десятиліття ХХІ століття.