Наукові видання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові видання за Ключові слова "adaptive physical education"
Зараз показуємо 1 - 20 з 21
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Адаптивне фізичне виховання слабочуючих учнів спеціальної школи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2003) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ навчально-методичному посібнику розкрито загальну мету, завдання, функції, принципи, засоби та методи нового напрямку в дефектології – адаптивного фізичного виховання. Викладено методику застосування засобів адаптивного фізичного виховання для слабочуючих учнів старших класів спеціальної школи в позаурочний час з метою їх фізичної та соціальної реабілітації на основі використання настільного тенісу, силової підготовки, плавання та циклічних видів рухової активності протягом навчального року. Розраховано на фахівців у галузі корекційної педагогіки та фізичної реабілітації осіб із розладами слуху, які проводять заняття з фізичної культури та спорту в спеціальних школах для глухих і слабочуючих дітей, тренерів-викладачів з інвалідного спорту, студентів спеціальностей «Фізична реабілітація», «Фізична культура та Олімпійський і професійний спорт», «Дефектологія».Документ Використання засобів адаптивного фізичного виховання в різних формах навчально-виховної роботи для учнів з інтелектуальними порушеннями(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2009) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr Volodymyrovych; Воскобойнікова Вікторія Юріївна; Voskoboinikova Viktoriia YuriivnaУ роботі науково обґрунтувано процес застосування засобів адаптивного фізичного виховання , а саме методики використання корекційно-оздоровчих рухових дій у різних формах навчально-виховної роботи для учнів з інтелектуальними порушеннями.Документ Використання засобів адаптивного фізичного виховання з метою покращення рівня соціальної адаптації слабочуючих старшокласників(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2004) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr Volodymyrovych; Лянной Юрій Олегович; Liannoi Yurii OlehovychУ статті розкрито зміст методики корекції рухових порушень слабочуючих старшокласників засобами адаптивного фізичного виховання та обґрунтовано її позитивний вплив на рівень їхньої соціальної адаптації за допомогою використання спеціальних психодіагностичних методів.Документ Використання засобів адаптивного фізичного виховання у процесі розвитку рухової сфери учнів з інтелектуальними порушеннями(ЧДПУ імені Т. Г. Шевченка, 2010) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті визначаються особливості використання засобів адаптивного фізичного виховання у процесі розвитку рухової сфери учнів з особливостями інтелектуального розвитку. Висвітлюється зміст методики використання корекційно-оздоровчих рухових дій у різних формах навчально-виховної роботи для учнів зазначеної категорії.Документ Використання педагогічних ідей А. С. Макаренка в галузі адаптивного фізичного виховання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ роботі обгрунтовано використання педагогічних ідей А.С. Макаренка в галузі адаптивного фізичного виховання, суть яких полягає в тому, що вони чинять глибокий вплив на особистісні якості людини, розвиваючи її фізично та духовно, дають можливість покращити процес розвитку рухової сфери осіб з обмеженими можливостями шляхом подолання недоліків фізичного розвитку і порушень моторики даних осіб, що сприятиме компенсації інтелектуальних і психічних функцій та їх подальшій соціальній реабілітації.Документ Вплив засобів адаптивного фізичного виховання на процес корекції рухових порушень учнів з розладами слуху(2008) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті розкривається зміст програми з корекції рухових порушень слабочуючих учнів старших класів засобами адаптивного фізичного виховання. Обґрунтовується пошук форм фізкультурно-спортивної діяльності, адаптованих до функціонального стану і фізичного рівня осіб із розладами слуху. Визначені прийоми та методи навчання вправам адаптивної спрямованості під час роботі із слабочуючими юнаками, акцентується увага на особливостях їх застосування.Документ Дослідження функціонального стану фізіологічних систем організму слабочуючих підлітків 15–16 років за допомогою спеціальних тестів(2003) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті визначаються засоби адаптивного фізичного виховання, які входять до програми корекції рухових порушень дітей старшого шкільного віку з розладами слуху. За допомогою спеціальних тестів доводиться комплексний вплив позаурочних секційних занять із застосуванням засобів адаптивного фізичного виховання на функціональні можливості організму слабочуючих юнаків.Документ Корекційне значення засобів адаптивного фізичного виховання у відновленні рухових функцій дітей з розладами слуху(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2005) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті розкривається сутність використання засобів адаптивного фізичного виховання з метою відновлення рухових функцій дітей з розладами слуху. Обґрунтовується їх корекційне значення у фізкультурно-оздоровчої діяльності дітей даної нозології.Документ Корекція рухової сфери дітей з розладами слуху засобами адаптивного фізичного виховання(ДонНУ, 2010) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті обґрунтувується методика проведення корекційних фізкультурно-оздоровчих занять із слабочуючими юнаками в позаурочний час із застосуванням засобів адаптивного фізичного виховання, визначено їх комплексний вплив на корекцію рухової сфери осіб даної нозології.Документ Особливості використання засобів адаптивного фізичного виховання у процесі розвитку мовлення слабочуючих старшокласників(НВФ „Українські технології”, 2008) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті визначаються особливості використання засобів адаптивного фізичного виховання у процесі розвитку мовлення слабочуючих старшокласників з метою корекції рухових порушень учнів даної нозології, які ґрунтуються на використанні спеціально розроблених методів і форм застосування фізичних вправ. Обґрунтовується вплив занять за експериментальною методикою на розвиток мовлення слабочуючих старшокласників на підставі засвоєння фізкультурно-спортивної термінології та розвиток їх рухової сфери.Документ Особливості використання засобів адаптивного фізичного виховання у роботі із слабочуючими старшокласниками(ХДАДМ (ХХПІ), 2005) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті визначаються найбільш ефективні методи навчання слабочуючих юнаків засобам адаптивного фізичного виховання, акцентується увага на особливостях їхнього використання. Обґрунтований комплексний вплив занять за експериментальною методикою на стан рухової сфери слабочуючих старшокласників.Документ Особливості методики застосування засобів адаптивного фізичного виховання для учнів з розладами слуху(Аксіома, 2008) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті обґрунтувуються особливості методики застосування засобів адаптивного фізичного виховання для учнів з розладами слуху, визначені найбільш ефективні засоби та методи АФВ слабочуючих старшокласників та їх комплексний вплив на розвиток рухової сфери осіб даної нозології.Документ Педагогічні аспекти використання засобів адаптивного фізичного виховання у процесі корекції рухових порушень слабочуючих старшокласників(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2003) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті розкривається зміст програми з корекції рухових порушень слабочуючих учнів старших класів засобами адаптивного фізичного виховання. Обґрунтовується пошук форм фізкультурно-спортивної діяльності, адаптованих до функціонального стану і фізичного рівня осіб із розладами слуху. Визначені прийоми та методи навчання вправам адаптивної спрямова-ності під час роботі із слабочуючими юнаками, акцентується увага на особливостях їх застосування.Документ Педагогічні аспекти використання корекційно-оздоровчих рухових дій у різних формах навчально-виховної роботи для учнів з особливостями інтелектуального розвитку(ПП Мошинський В. С., 2007) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті розкрито зміст методики використання корекційно-оздоровчих рухових дій у різних формах навчально-виховної роботи для учнів з особливостями інтелектуального розвитку, сутність якої зводиться до поєднання комплексу рухових дій („алфавіту рухів тіла”) і спеціально розроблених або модифікованих рухливих ігор в процесі навчання дітей. Визначено її позитивний вплив на рівень рухової активності, оздоровлення та корекцію психофізичного розвитку учнів молодшого шкільного віку з особливостями інтелектуального розвитку спеціальних шкіл.Документ Развитие речи у учеников с нарушениями слуха в процессе использования средств адаптивного физического воспитания(Учитељски факултет (Врање : Аурора), 2011) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychВ статье определяются наиболее эффективные средства и методы развития речи у учеников с нарушениями слуха в процессе применения средств адаптивного физического воспитания с целью коррекции двигательных нарушений учащихся данной нозологии, основанные на использовании специально разработанных методов и форм применения физических упражнений. Обосновывается комплексное воздействие занятий по экспериментальной методике на развитие речи на основании усвоения физкультурно-спортивной терминологии и функциональное состояние двигательного анализатора.Документ Розвиток мовлення слабочуючих старшокласників у процесі корекційних занять із застосуванням засобів адаптивного фізичного виховання(2005) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті визначаються найбільш ефективні засоби та методи розвитку мовлення у слабочуючих старшокласників у процесі застосування засобів адаптивного фізичного виховання з метою корекції рухових порушень учнів даної нозології, які ґрунтуються на використанні спеціально розроблених методів і форм застосування фізичних вправ. Обґрунтовується комплексний вплив занять за експериментальною методикою на розвиток мовлення на підставі засвоєння фізкультурно-спортивної термінології та функціональний стан рухового аналізатора.Документ Розвиток рухової сфери дітей з інтелектуальними порушеннями засобами адаптивного фізичного виховання(2015) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychАвтором обґрунтовано використання засобів адаптивного фізичного виховання у процесі розвитку рухової сфери дітей з інтелектуальними порушеннями. Висвітлюється зміст методики використання корекційно-оздоровчих рухових дій у різних формах навчально-виховної роботи для зазначених дітей. Наголошується на використанні інноваційного підходу на уроках і позаурочних формах фізичної культури, на уроках української мови, ритміки, заняттях з логопедії та лікувальної фізичної культури, сутність якого полягає в з’єднанні традиційних форм навчання з методикою рухових дій. Це дозволяє активізувати як процес навчання, так і біологічний процес розвитку дитини. Визначено позитивний вплив засобів адаптивного фізичного виховання на рівень рухової активності, оздоровлення та корекцію психофізичного розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями.Документ Розвиток рухової сфери дітей з інтелектуальними порушеннями засобами адаптивного фізичного виховання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ роботі обґрунтувано методику використання засобів адаптивного фізичного виховання у процесі розвитку рухової сфери дітей з інтелектуальними порушеннями.Документ Розвиток рухової сфери учнів старшого шкільного віку з розладами слуху засобами адаптивного фізичного виховання(ЧДПУ імені Т. Г. Шевченка, 2008) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті розглядається проблема розвитку рухової сфери слабочуючих юнаків засобам адаптивного фізичного виховання, визначаються найбільш ефективні методи навчання, акцентується увага на особливостях їх використання. Обґрунтований комплексний вплив занять за експериментальною методикою на стан рухової сфери слабочуючих старшокласників.Документ Удосконалення режимів рухової активності слабочуючих старшокласників у ході позаурочних занять за допомогою засобів адаптивного фізичного виховання(2005) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті розкрито шляхи вирішення проблеми корекції рухової сфери слабочуючих старшокласників із застосуванням засобів адаптивного фізичного виховання, формування оптимальних режимів рухової активності юнаків з розладами слуху в умовах спеціальної школи, обґрунтовано педагогічні умови корекції рухових порушень слабочуючих старшокласників у процесі застосування засобів адаптивного фізичного виховання.