ІНСТРУКЦІЯ РЕЄСТРАЦІЇ КОРИСТУВАЧА

Тільки визначена спільнота користувачів може стати учасниками архіву eSSPUIR:

Для того, щоб розміщувати власні матеріали в Спільнотах (фондах), Вам необхідно:

Ознайомитись із Положенням про інституційний репозитарій (електронний архів) Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка (eSSPUIR), що визначає основні поняття, склад, призначення, завдання та регламентує основні засади організації і управління інституційним репозитарієм Університету.

Якщо Ви погоджуєтесь із цими принципами та матеріал, який Ви хочете розмістити в eSSPUIR, відповідає вимогам репозитарію: ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ В АРХІВІ.

Для реєстрації в eSSUIR на головній сторінці треба натиснути кнопку меню «ВХІД», обрати «МІЙ АРХІВ МАТЕРІАЛІВ» або «МІЙ ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС» та перейти за посиланням «Новий користувач? Зареєструйтеся».

Ввести свою електронну адресу та натиснути на «Зареєструватися».

На вказаний Вами e-mail надійде автоматично згенерований лист-відповідь із інформацією про подальші кроки, які треба здійснити для реєстрації.

А саме: активувати надісланий лінк та заповнити додаткову інформацію (ПІБ, посада, телефон, пароль тощо).

Для отримання права розміщувати матеріали в eSSPUIR необхідно надіслати листа з інформацією про себе (прізвище, ім’я, по-батькові; підрозділ СумДПУ (інститут, факультет, кафедра, структурний підрозділ); посада; контактний телефон; e-mail) на електронну пошту: dspacelib@sspu.sumy.ua.

У відповідь Ви отримаєте електронною поштою лист-підтвердження від адміністратора eSSUIR про Вашу реєстрацію як члена визначеної Спільноти.
Після цього Ви можете розпочинати внесення своїх матеріалів до відповідних колекцій.

 

 

ПІДПИСКА НА ПОВІДОМЛЕННЯ ЩОДО
НОВИХ НАДХОДЖЕНЬ В ESSPUIR

Усі зареєстровані користувачі архіву можуть підписатися на отримання повідомлень на email про нові надходження до певної колекції(й) репозитарію.

Для оформлення підписки необхідно:

Анулювати підписку можна, натиснувши кнопку «Анулювати підписку».

 

 

ПУБЛІКАЦІЯ МАТЕРІАЛУ В eSSPUIR (САМОАРХІВУВАННЯ)

Перед початком внесення свого матеріалу в eSSPUIR переконайтеся, що він відсутній в електронному архіві.

Щоб знайти всі розміщені публікації в системі за Вашим авторством чи співавторством, потрібно виконати наступні дії:


Авторизація в системі.
На головній сторінці «Вхід», «Мій архів матеріалів» Електронна адреса і пароль.

Відправка нового матеріалу
Обираємо кнопку «Відправити новий матеріал»

Із запропонованого переліку оберіть потрібну колекцію (зібрання).

Кнопка «Далі»

Загальні зауваження
Для успішного завантаження матеріалу Вам потрібно пройти 6 етапів. Від правильності, коректності та повноти заповнювання полів форм залежатиме в перспективі Ваш індивідуальний індекс цитування.

На кожному етапі слід обов’язково заповнювати поля, що позначені зірочками (*).
Деякі поля можуть мати кілька різних текстових значень (ключові слова, прізвища співавторів). Для таких полів передбачена кнопка «Додати ще».

Перехід до кожного наступного етапу самоархівування виконується за допомогою кнопки «Далі».

Якщо з певних причин потрібно перервати процес занесення публікації, використовується кнопка «Відміна і зберегти», що розташована під формою. Це дасть змогу у майбутньому завершити процес самоархівування.

 

1 етап


Відправка матеріалу: опишіть Ваш ресурс

На цьому етапі заповнюються поля основних бібліографічних даних.

Поле Автор, співавтори:

Окремо вводиться прізвище, ім’я, по-батькові або ініціали.

Якщо авторів декілька – застосовуємо кнопку «Додати ще»

ВАЖЛИВО! Прізвище та ім’я обов’язково дублюються англійською мовою. Використовується транслітерація, що прийнята для закордонних паспортів. Правила транслітерації регламентуються Постановою Кабінету міністрів України від 27 січня 2010 р. № 55 (зі змінами).

Поле назва:

Вноситься на мові оригіналу. Застосовується написання як у реченнях, а не ВЕЛИКИМИ ЛІТЕРАМИ.

Поле альтернативна назва:

ВАЖЛИВО! Назва твору обов’язково дублюється англійською мовою.

Поле Дата публікації / випуску:

Рік – обов’язковий, день, місяць – факультативно

Поле Видавець: Факультативно

Поле бібліографічний опис: Обов’язкове для заповнення!

ВАЖЛИВО! Перед заповненням форми ознайомтесь зі «Зразками бібліографічного оформлення видань».

Поле Номер серії / звіту

Заповнюється тільки для наукових звітів.

УДК

Індекс універсальної десяткової класифікації (УДК) вноситься факультативно.

Поле Ідентифікатори:

Проставляється тільки ISBN, якщо він присвоєний книзі.

Поле Характер або жанр змісту ресурсу

Обирається з запропонованого переліку. Щоб обрати більш ніж одне значення, Вам необхідно тримати натиснутою клавішу [Ctrl] або ж [Shift]. Якщо жанр матеріалу не вказаний у переліку – «Інше».

Поле Мова

Вказується мова оригіналу

Кнопка «Далі». Переходимо до наступного етапу.

2 етап

На цьому етапі треба ввести додаткові дані про публікацію: ключові слова, анотацію тощо.

Поле Тематика і ключові слова:

В кожне поле вводиться з малої літери лише одне слово чи словосполучення. Кількість введення ключових слів необмежена, найкраще 4–5. Для додавання ключових слів застосовується кнопка «Додати ще».

ВАЖЛИВО! Ключові слова обов’язково дублюються англійською мовою.

Поле Анотація:

Вводиться анотація мовою оригіналу.

ВАЖЛИВО! Анотація обов’язково дублюється англійською мовою!

Поле Спонсорська підтримка та Опис – факультативно.

 

3 етап

Цей етап передбачає роботу з файлами Вашої публікації.

Відправка матеріалу: завантаження файлу

Завантажити електронну версію публікації з Вашого ПК можна двома способами:

Перетягнути документ мишкою у сіру область;

Через посилання «Оберіть файл...» :

Натиснути на посилання

Знайти потрібний файл на диску в стандартному вікні, що з’явилося

Обрати файл і натиснути кнопку «Відкрити»

Ім’я файлу з’явиться у вікні браузера.

Бажано, щоб назва файлу містила латинські букви та цифри. Матеріали виставляються у форматах doc. (docx.) та PDF.

В разі великого розміру файлу, рекомендовано розподілити матеріал на частини і завантажити декількома файлами. У формі «Опис файлу» вказати, яка саме інформація міститься в кожному з файлів (основний текст статті, таблиці, малюнки тощо).

 

За допомогою кнопки «Далі» переходимо до наступного етапу процесу внесення матеріалу.

 

4 етап

Відправка матеріалу: перевірка ресурсу

На цьому етапі треба уважно перевірити всі заповнені Вами відомості про публікацію. Для редагування скористайтесь кнопкою «Правка» . Якщо Вас все влаштовує – натисніть кнопку «Далі».

 

5 етап

Ліцензія на розповсюдження через архів електронних матеріалів

Треба уважно ознайомитись з Ліцензійними умовами розміщення матеріалу в архіві. Представлені ліцензійні умови відповідають основним принципам Положення про інституційний репозитарій (електронний архів) Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка (eSSPUIR).

Для публікації матеріалу в архіві Вам доведеться погодитися з пропонованими ліцензійними умовами.

 

6 етап

Відправка матеріалу: відправка завершена!

На цьому етапі самоархівування буде повідомлено, що Ваш матеріал успішно введений до системи, але його фактичне розміщення у відкритому доступі буде виконане після етапу модерації (прийняття або відхилення) адміністратором eSSPUIR. Після модерації (1–2 робочі дні) на Вашу пошту надійде підтвердження про опублікування матеріалу в eSSPUIR й буде надано унікальний ідентифікатор публікації.

Якщо з якихось причин виникла проблема з відправкою (відхилення публікації), Вам теж буде повідомлено електронною поштою. Статус Вашого матеріалу можна перевірити на сторінці «Мій архів електронних матеріалів».