Тези доповідей
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Тези доповідей за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 27
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Підприємницька ідея та механізм її втілення(Науковий парк КНЕУ, 2014-06-27) Коваленко Олександр Вікторович; Kovalenko Oleksandr ViktorovychВ даній роботі зазначено, що пошук привабливої ідеї бізнесу – це досить важке і відповідальне завдання підприємця, котрий має віднайти в ідеї можливість реалізувати свої знання і здібності. Якщо у Вас з'явилася ідея створення власного бізнесу та її практичного втілення, потрібно ще до початку активних дій ретельно зважити всі можливості підприємства, врахувати перепони і ризики розпочатої справиДокумент Компетентнісний підхід та його застосування у визначенні сформованості економічної культури студентів(КЗ «Харківська гуманітарно-педагогічна академія», 2014-12-04) Коваленко Олександр Вікторович; Kovalenko Oleksandr ViktorovychУ дослідженні проведеному нами ми виходимо з того, що організація навчальної діяльності має професійну спрямованість, сприяє систематизації, поглибленню і практичному застосуванню теоретичних знань, дозволяє інтегрувати складові цієї діяльності в професійній підготовці та з окреслених компонентів економічної культури студентів: аксіологічного, технологічного, творчого, особистісного. Реалізація цих компонентів передбачає необхідність визначення рівнів сформованості економічної культури студентів, які характеризуються наявністю у них певних цілей, мотивів, обсягу знань, вироблених умінь і навичок, професійних якостей, що тією чи іншою мірою застосовуються на усвідомлено обраному подальшому навчально-професійному шляху. Тому нашою метою є визначення критеріїв та показників оцінки сформованості економічної культури.Документ Проблеми формування підприємницької культури студентів не економічних спеціальностей вищих навчальних закладів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016-04) Коваленко Олександр Вікторович; Kovalenko Oleksandr ViktorovychВ даній роботі визначено показники, що характеризують сформованість підприємницької культури, а самея: рівень знань в області основ ринкової економіки, економіки та організації підприємства, адміністрування та управління організацією, маркетингу та основ рекламної діяльності, менеджменту, підприємницького права, основ оподаткування та обліку; рівень сформованості підприємницьких знань, умінь та навичок; позитивне ставлення до підприємництва, як сучасної та провідної економічної галузі; самостійність застосування знань, умінь та професійних навичок; усвідомленість і якість виконання проектних завдань (бізнес-планів, звітів, економічних та бізнес-проектів); рівень сформованості ділових якостей, елементів підприємницької культури; рівень готовності до прийняття економічно-обґрунтованого рішення про вибір професіїДокумент Внутрішній туризм за видами як пріоритетний напрямок розвитку туристичної галузі України(Київський національний торгово-економічний університет, 2016-04-07) Коваленко Олександр Вікторович; Kovalenko Oleksandr ViktorovychВ даній роботі зазначено, що в загальному розумінні, термін «внутрішній туризм» можна визначити, як туризм в межах однієї «своєї» держави, тобто без виїзду за кордон. У даних подорожах існує маса переваг, наприклад, не потрібно робити закордонний паспорт та оформлювати візу, знати іноземну мову, витрачати неймовірні суми грошей на авіа перельоти і бронювання готелів, також немає складнощів з обміном валюти та інше. В даний момент практично будь-якому із закордонних курортів можна знайти гідну заміну в Україні.Документ Технологія формування маркетингової культури майбутніх фахівців сфери обслуговування в процесі професійної підготовки у ВНЗ(Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2017-02) Коваленко Олександр Вікторович; Kovalenko Oleksandr ViktorovychВ даній роботі зазначено, що головна проблема, яка розв’язується за допомогою технології, – цілеспрямоване управління формуванням маркетингової культури майбутніх фахівців сфери обслуговування та забезпечення її ефективності. Процес професійного навчання і виховання, на нашу думку, виявив себе як спосіб функціонування педагогічної системи, змістом якої є розвиток студентів, а цілями – формування, творчого мислення і здатності до професійної культури праці. Виходячи з розуміння нами цілепокладання як людської здатності ставити перед собою свідомі цілі й реалізовувати їх, ми визначили, що специфіка підходу з позицій технології формування маркетингової культури полягала в гарантованості досягнення процесом поставлених цілей.Документ Розвиток туристичної та готельно-ресторанної справи у Сумському регіоні. Реалії сьогодення(«Просвіта», 2017-03) Коваленко Олександр Вікторович; Kovalenko Oleksandr ViktorovychВ даній роботі зазначено, що з середини 2016 року Виконавчий комітет Сумської міської ради разом із громадськістю приступили до обговорення та реалізації «Програми туристичної привабливості міста». Головними напрямками діяльності було обрано: забезпечення сталого розвитку туристичної галузі, підвищення її частки в економічних показниках міста, збільшення частки в’їзного туризму, покращення іміджу м. Суми на всеукраїнському та міжнародному ринку туристичних послуг. Основні завдання Програми спрямовані на реалізацію державної політики щодо вирішення проблеми розвитку туризму в місті Суми.Документ Формування бізнес-культури студентів в процесі їх фахової підготовки. Проблеми та технологія(«Baltija Publishing», 2017-10) Коваленко Олександр Вікторович; Kovalenko Oleksandr ViktorovychВ даній роботі зазначено, що головна проблема, яка розв’язується за допомогою технології, – цілеспрямоване управління формуванням бізнес-культури. Процес професійного навчання і виховання, на нашу думку, виявив себе як спосіб функціонування педагогічної системи, змістом якої є розвиток студентів, а цілями – формування, творчого мислення і здатності до професійної культури праці. Виходячи з розуміння нами цілепокладання як людської здатності ставити перед собою свідомі цілі й реалізовувати їх, ми визначили, що специфіка підходу з позицій технології формування бізнес-культури полягала в гарантованості досягнення процесом поставлених цілей.Документ Розвиток міжнародного туристичного співробітництва – проблеми та перспективи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017-10-26) Коваленко Олександр Вікторович; Kovalenko Oleksandr ViktorovychВ даній роботі зазначено, що невід’ємною складовою розбудови міжнародних відносин у сфері туризму є поглиблення співпраці з іншими міжнародними органами в галузі туризму. Вплив міжнародного туризму на економічний розвиток виявляється у підвищенні ділової активності і розширенні виробництва товарів і послугу результаті збільшення платоспроможного попиту за рахунок іноземних відвідувачів. Ділова активність посилюється помірно із збільшенням обсягів активного туризму. То ж мало декларувати потребу розвитку туризму в Україні, треба створити необхідні економічні та правові умови для функціонування туристичних організацій як державних, так і комерційних з тим, щоб у перспективі вони могли зайняти належне місце на цивілізованому світовому туристичному ринку.Документ Проблеми формування у суб’єктів освітнього процесу екскурсійно-діяльнісної компетентності(CPM «ASF», 2018) Коваленко Олександр Вікторович; Kovalenko Oleksandr ViktorovychПроблема підготовки екскурсоводів та формування екскурсійно-діяльнісної компетентності є досить актуальною. Аналіз змісту освітніх програм спеціальності 242 «Туризм» та Професійного стандарту «Екскурсовод (гід)» показав, що в освітніх програмах підготовки бакалаврів туризму і в професійному посадовому стандарті екскурсовода стандартизовані узагальнені знання, вміння і навички, якими повинен володіти кваліфікований працівник як суб’єкт праці. Однак процедура та технології їх реалізації, з орієнтацією на конкретику регіонального туристичного ринку та вимоги ринку праці туристського регіону, ніде не визначені, що дає підставу для організації професійної підготовки екскурсоводів різними профільними (освітніми) і непрофільними організаціями (туристичні фірми, центри додаткової освіти, громадські організації). Це означає, що якість екскурсійних текстів та екскурсійних програм, комунікативні технології екскурсоводів не завжди відповідають туристським очікуванням.Документ Теоретичні основи впровадження дистанційного навчання у професійну підготовку майбутніх фахівців індустрії гостинності(ГО «Південна фундація педагогіки», 2018-02) Коваленко Олександр Вікторович; Kovalenko Oleksandr ViktorovychВ даній роботі зазначено, що одним з пріоритетних напрямків вдосконалення технологій освіти є методи дистанційного навчання, які дозволяють не тільки істотно поліпшити якість навчального процесу, а й значно знизити фінансові витрати як ВНЗ, так і того, хто навчається. Також зазначено, що педагогічний досвід показує, що ефективність і якість знань тим вище, чим краще організована і забезпечена самостійна пізнавальна діяльність студенів; чим краще відібрано, структуровано, систематизовано і подано навчальний матеріал; чим краще організована система контролю і самоконтролю в пізнавальної діяльності кожного студента.Документ Методика оцінки якості професійної підготовки студентів спеціальностей «Туризм» та «Готельно-ресторанна справа»(Східноукраїнська організація "Центр педагогічних досліджень", 2018-02) Коваленко Олександр Вікторович; Kovalenko Oleksandr ViktorovychВ даній роботі зазначено, що актуальність проблеми дослідження обумовлюється протиріччями між завданнями, об’єктивно сформованими потребами освіти, якістю професійної підготовки студентів спеціальностей «Туризм» та «Готельно-ресторанна справа» і реальної готовністю, здатністю, можливістю і ступенем відповідальності за їх рішення. Також визначено, що показниками якості навчання студентів спеціальностей «Туризм» та «Готельно-ресторанна справа» у вищих навчальних закладах є умовні якісні характеристики однієї або декількох ознак, що суб’єктивно визначають ступінь знанняДокумент Особливості професійної підготовки гідів-екскурсоводів. Сучасні вимоги(ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2018-03) Коваленко Олександр Вікторович; Kovalenko Oleksandr ViktorovychВ даній роботі зазначено, що для подолання стереотипів, що склалися в вищій професійній освіті, необхідно змінити процес навчання та підготовки екскурсоводів. Для цього потрібно будувати освітній процес з урахуванням культурної творчості професійної туристичної діяльності, передбачити самореалізацію педагогічних устремлінь, індивідуально формувати вміння студентів.Документ Перепідготовка гідів-екскурсоводів для роботи з іноземними туристами(Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w. Opolu, 2018-04) Коваленко Олександр Вікторович; Kovalenko Oleksandr ViktorovychНа підставі проведеного аналізу тенденцій, що характеризують сучасний етап розвитку сфери туризму, результатів наукових досліджень в галузі професійної підготовки екскурсоводів, а також вимог ринку праці до складу професійної компетентності екскурсоводів, які працюють з іноземними туристами, нами виявлені наступні протиріччя, що склалися між зростаючою потребою туристського бізнесу України в екскурсоводах для роботи з іноземними туристами, у яких розвинені затребувані сучасним ринком праці професійні компетенції, і тим, що в теорії і методиці професійної освіти недостатньо досліджені зміст і технологія розвитку професійних компетенцій у таких фахівців в процесі їх фахової перепідготовки.Документ Обґрунтування моделі формування екскурсійно-діяльнісної компетентності(Житомирський торговельно-економічний коледж Київського національного торговельно-економічного університету, 2018-04-24) Коваленко Олександр Вікторович; Анісов Даніїл Ігоревич; Kovalenko Oleksandr Viktorovych; Anisov Daniil IhorevychНа основі освітніх і професійних стандартів, а також стандартів екскурсійної діяльності, нами були розроблені стандартизована і компетентнісна моделі підготовки бакалаврів туризму, що послужили підставою для створення моделі формування екскурсійно-діяльнісної компетентності.Документ Особливості етапів підготовки фахівців у сфері туризму(ГО «Південна фундація педагогіки», 2019-01) Коваленко Олександр Вікторович; Kovalenko Oleksandr ViktorovychБуло розглянуто процес розробки спеціалізованих навчальних програм з туризму та визначено загальну концепцію та принципи навчання туризму взагалі, та туристичній діяльності зокрема. Також розглянуто комплекси та структуру загальних, спеціальних, суміжних та курсів за вибором, теоретичних та прикладних, основних і допоміжних дисциплін за рівнями підготовки, визначено також державні освітні стандарти в галузі туризму та готельно-ресторанної справи.Документ Про результати порівняльного аналізу навчальних планів підготовки фахівців туристичного супроводу (гідів-екскурсоводів)(2019-11-06) Коваленко Олександр Вікторович; Kovalenko Oleksandr ViktorovychВ роботі зазначено, що на курсах підготовки можна отримати не тільки теоретичні знання з законодавчо-нормативної бази туристичної діяльності, краєзнавства, методики проведення екскурсій, основ педагогіки та психології, але і практичний, реальний досвід проведення екскурсій з різними категоріями екскурсантів, вміння утримувати увагу групи, вирішувати нестандартні ситуації, і найголовніше – тим, як зробити екскурсію неповторною і максимально пізнавальною. Завдання викладачів – допомогти кожному оволодіти необхідною сумою практичних знань і навичок професії гіда-екскурсовода, цієї унікальної привабливої і престижної професії, що дозволяє реалізувати себе в процесі спілкування й отримувати повсякденну оцінку своєї роботи.Документ Теоретико-методичні основи професійної підготовки фахівців туристичного супроводу (гідів-екскурсоводів)(2019-11-09) Коваленко Олександр Вікторович; Kovalenko Oleksandr ViktorovychВ цій роботі розглянуто теоретико-методичними основи професійної підготовки гіда-екскурсовода на основі сучасної вітчизняної практики екскурсійної діяльності. Зазначено, що маючи професійну підготовку в області екскурсійної діяльності, гід-екскурсовод може, як педагог, передавати свої знання та майстерність. Викладацька діяльність служить, по-перше, справі передачі власного досвіду, розвиваючи, таким чином, ринок послуг. По-друге, допомагає освоїти педагогічний досвід в уже наявних навчальних центрах або шляхом створення центру внутрішньофірмової підготовки екскурсоводів. По-третє, ця діяльність також може позитивно відбитися на економіці справи, якою займається екскурсовод.Документ Принципи формування змісту професійної підготовки фахівців туристичного супроводу (гідів-екскурсоводів)(ГО «Південна фундація педагогіки», 2019-11-16) Коваленко Олександр Вікторович; Kovalenko Oleksandr ViktorovychВ даній роботі зазначено, що сучасний туристський ринок вимагає нового підходу до організації екскурсійної діяльності як до одного з туристичних продуктів. Туроператори, що створюють екскурсійний продукт повинні враховувати те, що сьогодні змінився споживчий попит і вимоги до диференціації обслуговування. Якість давно стала основним видом конкурентної переваги. Тільки підвищення якості туристсько-екскурсійних послуг дозволяє сформувати позитивний імідж туристського центру, а значить, збільшити приплив туристів і підвищити доходи від туристичної галузі.Документ Сучасний стан та проблеми підготовки гідів-екскурсоводів зі знанням іноземної мови(ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2019-11-23) Коваленко Олександр Вікторович; Kovalenko Oleksandr ViktorovychЗазначено, що існує реальна потреба у кваліфікованих гідах-екскурсоводах які володіють іноземними мовами, із-за підвищення туристичного потоку з різних країн світу. Важливо також наголосити на необхідності підготовки фахівців туристичного супроводу (гідів-екскурсоводів) в психологічній освіті, що дозволить створювати комфортний в емоційному плані клімат для туристів, оскільки зміна звичних умов середовища є стресовим фактором для багатьох людей, а прямий обов’язок гіда-екскурсовода – допомога туристам в будь-який ситуації.Документ Методологічні основи підготовки фахівців туристичного супроводу (гідів-екскурсоводів)(2019-12) Коваленко Олександр Вікторович; Kovalenko Oleksandr ViktorovychВ даній роботі зазначено, що будь-яка професія є вид трудової діяльності, який вимагає від людини володіння певними компетенціями (здібностями). Ці компетенції здобуваються в ході загальної та спеціальної освіти, а також в ході практичної діяльності. Ефективність екскурсійної діяльності знаходиться в прямій залежності від якості організації та проведення екскурсійних послуг. Основним є якість проведених екскурсій, яка у свою чергу залежить від професійної майстерності гіда-екскурсовода.Також зазначено, що формування програм підготовки гідів-екскурсоводів має ґрунтуватися строго на компетентнісному підході та враховувати весь спектр зацікавлених осіб, необхідних для забезпечення високої якості навчання. Широкий розвиток міжнародного співробітництва та зростаючі міжнаціональні контакти зумовлюють необхідність поліпшення підготовки кадрів в області туризму й екскурсійної справи.